Jørgen Lie Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Kjenner jeg deg rett, så får interiøret enn siiinnsyyyk overhaling. Må nok til noen som har stoffrenser.. Bilen har vært en familiebil med små unger, så litt småpjask og ta, om ikke støvsugern tar det Du som endte opp med denne ja. Etter eg hadde vært i banken og allt Virket som en meget god bil så må bare gratulere så mye! Det var det.. Var du han andre som var og så på den eller?? Ja, bilen står til forventningene så langt i alle fall Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Grattis med ny bil Jørgen! så ikke dum ut den her! sub'n så ut som en fiffig løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Takker Helland Takk for det Tzunami! Neida, bilen virker kurrant den Jaa, har ikke fått prøvd den skikkelig enda, da den tar oppi plata som ligger over Skal snart kjøre hjem og hive ut begge hjulsetta som ligger inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Hvordan går det med den nye bruksbørsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Den går og går Fungerer utmerket! Drar på sjøen ila uka som kommer nå, så da får den hvile litt stakkar. Den bikker vel 260.000km på tur hjem i morgen Har merket at den girer litt "hardere" enn E46`n jeg hadde.. Noen ganger.. Mens andre ganger silkemykt.. Usikker på om det er fordi turtallene har variert, og pådrag, eller om det bare er slittasje som er grunnen.. Har også fundert litt på bakluka, men siden det er så kaldt ut, så har det ikke blitt prioritert. Åpneknappen over skilt til bakluke funker ikke, samt visker bak er ikke i inntakt.. Sikkert ledningsbrudd, som de omtrent ble levert med som standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Flott bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 vurderer å flushe gearboksen jeg... tror det kan hjelpe på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Flott bruksbil Takk takk vurderer å flushe gearboksen jeg... tror det kan hjelpe på litt Jaa, vurderer det selv.. Ta en prat med GS når jeg kommer hjem tenker jeg. Fått innkalling via BMW-norge også, ang sjekk av batterikabelen som vistnok kan begynne å brenne.. Det er jo ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Det er vel gammelt nytt? husker en her inne med e39 fikk samme innkallingen, men bilen hans var så sen e39 at de "trodde" den var e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Sen og sen.. Min er produsert 18022003, og jeg også fikk innkalling. Tror alle 2003 registrerte 5serier har fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Pen bil Jørgen Må kjøpe hjula til Tor E du nå, det har vert helt greit for og si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Godt mulig.. Skal i alle fall ta turen, slik at det blir sjekket Pen bil Jørgen Må kjøpe hjula til Tor E du nå, det har vert helt greit for og si det sånn Takk takk! Haha, ja, greit hadde det vært, men nei, å bruke så mye på hjul på bruksbilen er uaktuelt. Selger 20" jeg fikk med slik at jeg heller kjører ut de orginale 18" som var med med gode dekk, og kjøper nye der når det trengs. Dyr dimensjon på de 20", og det passer dårlig sammen med hobbyer som E30`n, R6`n, fotoutstyr, og sist men ikke minst: oppussing av hus, som snart bør komme i mitt hovedfokus i stedet for at hobbyer går først alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Hehe ser den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Gratuler med snasen bil Ser ut som et bra eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå