JMossige Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Hei, skulle demontere min m-sport frontfanger idag, men der jeg trodde det var 2 stk torx t50 (bak midtgitteret) var det 4 sånne "skruer" som på bilde. Kommer m-tech fronten med disse orginalt? Og hvordan fjerner jeg dem? De er runde i hullet.
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Nei, det er verktøy for å fjerne popnagler (om det er det det er) men hva det heter aner jeg ikke...google it bitch
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Er du på rett sted? De torx-ene (som forøvrig er "motsatt"-torx) er litt småvanskelige å komme til/finne.
JMossige Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Er usikker på om jeg er på rett sted faktisk, fant ingen andre plasser den kan være skrudd på midten. Er det ikke bak midtre gitter i fanger?
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Under fangeren er det et lite rundt hull (ca. 4cm i diameter) . Dette hullet er plassert mellom midtre "luftinntak" og luftinntaket på siden (der tåkelyset er). Inni her, et godt stykke oppi sitter bolten.
JMossige Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Så da er det 2 stk torx t50 under der, så er det skruene under fanger og i hjulhus, så dra av?
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Skal holde det ja. Det er riktignok noen år siden jeg gjorde dette, så ta det med en klype salt.
JMossige Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Takker for hjelp awt, da blir det CSL front imorgen
JMossige Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Skal bytte frontfanger idag, men den orginale m-tech fronten stikker litt utfor hjulbuen. Er dette lett å justere når fangeren er av?
Lars89 Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Greiest å gjøre det med fangeren på. Må bare ta av blink foran. DIY her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=748683
JMossige Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Takker så mye, da hiver jeg på CSL fronten før den justeres : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå