Gå til innhold

RMB´S E93. Bazooka NOS Ferdig .4 nye bilder+1video. Side:28

Anbefalte innlegg

• Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvilket frontfanger går du for? Artig prosjekt:-)

hehe takk for du liker prosjektet:D

jeg er ganske usikker på front fanger egentlig føler at fornt og bakfanger er vanskelig å skaffe til E92/ E93. men har hørt noen rykter at GS bildeler skal få masse til disse bilene innen mai så må neste vente å se :D

har du noen forslag ???

PS takk på forhond :D

Skrevet

Hei igjen folkens beklager for at jeg ikke har fått langt ut bildene av delene som kom på lørdag..

men gjør det nå.

da har vi begynt med epoxy på verkstedet. så det betyr ennda nermere start..

i morgen kommer også div sterio er spent på det..

har ikke så mye mer å fortelle i kveld. lurer dere på noe så spytt ut:D

så skal jeg svare så fort som mulig....

M3 spyleveske tank

dvw77dv59rhpm6tg5td4.jpg

6vyv810hilvo7jsxmb6t.jpg

M3 side blinklys

rqsw4sr336gw2vxv7jks.jpg

kx7cf1qkhgcjca97p5t2.jpg

920g5op45duofhuf1any.jpg

M3 front skjærmer

mvo8grl1fprje18g40qx.jpg

znimoaodlxu1yehaplqy.jpg

Skrevet

flott prosjekt!

Men lurer på en ting anngående folieringen, kutter de den når den ligger på bilen med kniv? går ikke det igjennom klar lakken å i verstefall igjennom lakken og?

og hadde det ikke vert fetere med M3 blinklysene dine att cromen hadde blitt svart? :)

Fortsett med masse bilder. dette må følges med på :)

Skrevet
flott prosjekt!

Men lurer på en ting anngående folieringen, kutter de den når den ligger på bilen med kniv? går ikke det igjennom klar lakken å i verstefall igjennom lakken og?

og hadde det ikke vert fetere med M3 blinklysene dine att cromen hadde blitt svart? :)

Fortsett med masse bilder. dette må følges med på :)

Takk for at du liker prosjektet.

M3 blink lysene har nettopp kommet, men jeg tenkte kansje carbon :D

hva mener du ?

Foleringen er gjort Proft av FILMTEAM. Så han brukte en folie kniv.. og skjære ikke i lakken men under listene i taket, bagasjen la han folien under listene uten å skjære med kniv på karoseriet :D

håper du vil forstette å følge med å legge inn komentarer... Takk :D

Skrevet

Skulle vel helst ha hatt deg m3 frontfanger. Men jeg antar at m3 skjermene du har kjøpt er uorginale og passer til vanlig m-tech front? Isåfall ville jeg gått for m-tech front og ei leppe under den. Ta en titt på mitt lille e92 prosjekt i signaturen. Hvor har du kjøpt m3 skjermene? :-)

Skrevet
Skulle vel helst ha hatt deg m3 frontfanger. Men jeg antar at m3 skjermene du har kjøpt er uorginale og passer til vanlig m-tech front? Isåfall ville jeg gått for m-tech front og ei leppe under den. Ta en titt på mitt lille e92 prosjekt i signaturen. Hvor har du kjøpt m3 skjermene? :-)

ja har lyst på en m3 front fanger med leppe...

men jeg veit seriøst ikke hvor jeg skal få tak i m3 fanger som passer til min bil ?

men har også vært inne på å montere front spoiler på orginal fanger så det blir en m sport fanger å montere en leppe på den igjen..

men er ganske usikker.

men legger ut et bilde av front spoileren som jeg har tenkt til å kjøpe :D

forskjærmene er ikke orginale og de er kjøpt oss Schmiedmann i bærum.

men kom gjærne med tips med bilder på frontfangere og eventuelt hvor jeg kan få tak i dem :D

ps takk på forhond.. :D

9ybkioq18cl8u6qekpvx.jpg

Skrevet

Sånn leppe ser skikkelig påhengt ut, og blir ikke likt mtec. Nesten penete uten da! Kjør mtec front\kit, så setter du heller en leppe på mtec fangern.

Skrevet
Sånn leppe ser skikkelig påhengt ut, og blir ikke likt mtec. Nesten penete uten da! Kjør mtec front\kit, så setter du heller en leppe på mtec fangern.

har du noen tips ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...