UFC Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 brygge øl kan du gjøre hjemme, ikke i bilen.. +1
Dal-z Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 ...tenker jeg har lite tro på ølbryggeri i bagasjen
rmb.bmw Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 heheh da dropper jeg det har dere noen andre tips ??
m0lliz Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hvilket frontfanger går du for? Artig prosjekt:-)
rmb.bmw Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Hvilket frontfanger går du for? Artig prosjekt:-) hehe takk for du liker prosjektet:D jeg er ganske usikker på front fanger egentlig føler at fornt og bakfanger er vanskelig å skaffe til E92/ E93. men har hørt noen rykter at GS bildeler skal få masse til disse bilene innen mai så må neste vente å se har du noen forslag ??? PS takk på forhond
rmb.bmw Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Hei igjen folkens beklager for at jeg ikke har fått langt ut bildene av delene som kom på lørdag.. men gjør det nå. da har vi begynt med epoxy på verkstedet. så det betyr ennda nermere start.. i morgen kommer også div sterio er spent på det.. har ikke så mye mer å fortelle i kveld. lurer dere på noe så spytt ut:D så skal jeg svare så fort som mulig.... M3 spyleveske tank M3 side blinklys M3 front skjærmer
cato'n Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 flott prosjekt! Men lurer på en ting anngående folieringen, kutter de den når den ligger på bilen med kniv? går ikke det igjennom klar lakken å i verstefall igjennom lakken og? og hadde det ikke vert fetere med M3 blinklysene dine att cromen hadde blitt svart? Fortsett med masse bilder. dette må følges med på
Tzunami Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 ang foliering så trenger du en "foliekniv" som ikke skjærer ned i lakken
rmb.bmw Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 flott prosjekt!Men lurer på en ting anngående folieringen, kutter de den når den ligger på bilen med kniv? går ikke det igjennom klar lakken å i verstefall igjennom lakken og? og hadde det ikke vert fetere med M3 blinklysene dine att cromen hadde blitt svart? Fortsett med masse bilder. dette må følges med på Takk for at du liker prosjektet. M3 blink lysene har nettopp kommet, men jeg tenkte kansje carbon hva mener du ? Foleringen er gjort Proft av FILMTEAM. Så han brukte en folie kniv.. og skjære ikke i lakken men under listene i taket, bagasjen la han folien under listene uten å skjære med kniv på karoseriet håper du vil forstette å følge med å legge inn komentarer... Takk
cato'n Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Jammen det er jo flott det Carbon har eg aldri vert glad i. Men det er jo vær sin smak Men carbon er jo bedre en chrome
m0lliz Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Skulle vel helst ha hatt deg m3 frontfanger. Men jeg antar at m3 skjermene du har kjøpt er uorginale og passer til vanlig m-tech front? Isåfall ville jeg gått for m-tech front og ei leppe under den. Ta en titt på mitt lille e92 prosjekt i signaturen. Hvor har du kjøpt m3 skjermene?
rmb.bmw Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Skulle vel helst ha hatt deg m3 frontfanger. Men jeg antar at m3 skjermene du har kjøpt er uorginale og passer til vanlig m-tech front? Isåfall ville jeg gått for m-tech front og ei leppe under den. Ta en titt på mitt lille e92 prosjekt i signaturen. Hvor har du kjøpt m3 skjermene? ja har lyst på en m3 front fanger med leppe... men jeg veit seriøst ikke hvor jeg skal få tak i m3 fanger som passer til min bil ? men har også vært inne på å montere front spoiler på orginal fanger så det blir en m sport fanger å montere en leppe på den igjen.. men er ganske usikker. men legger ut et bilde av front spoileren som jeg har tenkt til å kjøpe forskjærmene er ikke orginale og de er kjøpt oss Schmiedmann i bærum. men kom gjærne med tips med bilder på frontfangere og eventuelt hvor jeg kan få tak i dem ps takk på forhond..
Rollerboy Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Sånn leppe ser skikkelig påhengt ut, og blir ikke likt mtec. Nesten penete uten da! Kjør mtec front\kit, så setter du heller en leppe på mtec fangern.
rmb.bmw Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Sånn leppe ser skikkelig påhengt ut, og blir ikke likt mtec. Nesten penete uten da! Kjør mtec front\kit, så setter du heller en leppe på mtec fangern. har du noen tips ?
UFC Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Du har jo dette her da (E92 m3 bodykitt): http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... wUnica=e92 Men er opp til deg om du vil kjöpe det eller ikke, det ville ikke jeg gjort Er glassfiber. Fangere i glassfiber trur jeg ikke er noe særlig, vet ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå