rmb.bmw Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Senk bør alltid komme først på en utstillings/entusiast/gatebil. Ser fort litt halvveis ut uten senk. Er jo svært fort gjort å montere også. Og ser for meg at det blir litt rart med m3 panser og skjermer i kombinasjon med standardfangere? Lykke til og stå på! Så ut som et RÅTT verksted du har skaffa deg! takk for at du liker verkstedet det er ikke helt ferdig enda mangler en del ting jeg skal senke bilen, og jeg hører noen rykter om at gs får m3 fanger til e92 / 93 blir nokk dem da senke sett bil bistein venter på gode tilbud på det
rmb.bmw Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Hei og god Kveld det ute m3 skjærmene viste seg å være brukte, så jeg får nye på torsdag... Derfor har jeg ikke lakt ut noen bilder av de enda. Men jeg fant ut eller at jeg skulle begynne med folie.Første del av taket er folert, pga noe må gjøres og dagene. Skal prøve å få gjort noe for vær dag som går, fremmover. Fikk litt kritikk i starten pga jeg skulle gjøre det selv, jeg syntes personlig det gikk utrolig fint. Og det var ikke noe problem,ikke en enste luft bobble. legger ut bilder av dette nå håper det skaper litt liv inne på forume mitt STOR TAKK TIL : FILMTEAM som har gitt meg folie... HER SER DU RESULTATET BLIR GLAD FOR VÆR KOMENTAR SOM KOMMER
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Det så jo ikke galt ut! du har ikke foliert før? blir spennende å se resten av resultatet
Ivrig86 Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Syns fortsatt du skulle hatt det blank svart isteden Håper du ser det samme når resten av bilen blir matt
rmb.bmw Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 Det så jo ikke galt ut! du har ikke foliert før? blir spennende å se resten av resultatet nei jeg har aldri folert før hehe blir spennend å se ja
SofaKingFresh Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Svart matt er ganske oppbrukt nå syntes jeg. Ikke mange biler som kler det.
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Skal begi meg ut på helfoliering snart selv, men med hjelp fra en proff folierer så blir spennende å se hvordan det går!
Julianv Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Dette blir rått.. Spent på å se sluttresultatet Liker at du gjør som DU liker, og ikke følger "rettningslinjene" til Bimmers.. Forøvring er senk veldig viktig, samt felger.. Men virker nå som du har planene klar
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Skal begi meg ut på helfoliering snart selv, men med hjelp fra en proff folierer så blir spennende å se hvordan det går! kult.. har også en proff folerer som gir meg masse tips under veis
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir rått.. Spent på å se sluttresultatet Liker at du gjør som DU liker, og ikke følger "rettningslinjene" til Bimmers.. Forøvring er senk veldig viktig, samt felger.. Men virker nå som du har planene klar hehe takk for at noen liker tankene mine ja det blir bistein senk og felger retro felger jeg skal ha svart matt tak andre får si hva dem vil... ps TAKK igjen
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 hei folkens.. da er del 2 på taket ferdig matt rød folie kom ikke i dag pga forsinkelser med leveranse satser på at de kommer i morgen skal også hente M3 skjærmene i morgen tidlig
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Da har jeg fått nye m3 Look sjærmene i dag og de passer mye bedre men nokk om de. vi er på folie litt til. i dag skulle jeg begynne med matt rød folie, begynte å montere på bensin lokket men så viste det seg at den matt røde folien ble rød onrange. Det kom som et sjokk for meg, og jeg ringte til Film Team og de sa slå av lyse i vetkstedet så skal den bli mørk rød... og jeg testet det og den ble mørkere rød pga dette er en folie som skifter rød nyanser etter lyset ute.... og nå er jeg bare stor fornøyd med denne folien sellom den skifter farger og ser rød orange ut i lyset... men det blir super bra.. men legger ut litt bilder av den røde delen:D KOM MED KOMENTARER OM HVA DU SYNTES ON DEN NYE RØD ORGANGE FOLIEN....
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir litt for sirkus for min del. Du kan ikke kalle det å bygge litt anlegg,skifte fangere og skjermer og foliering en ombygging.
rmb.bmw Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir litt for sirkus for min del. Du kan ikke kalle det å bygge litt anlegg,skifte fangere og skjermer og foliering en ombygging. okey men jeg mener det er å ombygge en bil når bilen skal bli helt anledes utvendig alt skal skiftes utvendin invendig og mottor driverkt understell er ikke det ombygging så tror jeg du må gå på skole igjen...
Xavi0n Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Sånn som du har skrevet i førstepost så skal du ikke endre på hverken motor eller drivverk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå