LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Jeg får gå litt i tenkeboksen. Rått med RS, men er ikke kult når det er en lik bil i samme by.. jaja LM blir det vertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Går ann å tenke helt ut av boksen også, vossen cv3? Volk te37? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Cv3ene var de som sto høyest på min liste, men det skal holde hardt med 10,5*20 men skamfeite hjul! Ingen tvil om det. Men så koster de også ganske så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Cv3ene var de som sto høyest på min liste, men det skal holde hardt med 10,5*20 men skamfeite hjul! Ingen tvil om det. Men så koster de også ganske så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Går ann å tenke helt ut av boksen også, vossen cv3? Volk te37? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Jeg for min del syns cv3 blir for kjedelig, i forhold til prisen. Volk´ene er ikke så dumme da, men hva ligger noe slikt på i pris? Får vel gjerne replika også? Dette er jo grisetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Rota og GS produserer Volk replicaer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Fant ikke noe på nettsiden til GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Du må velge en eller annen E46 på GS sine sider. De har jo ingenting til Z4.... http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#209 ... _felger_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Er egentlig litt kjedelig at gs kommer med replica, skulle ho ha te37 hadde det ikke vært for rs gt'ne, og da er det jo litt kjedelig når man møter biler som ser mer eller mindre like ut, men har bare betalt en brøkdel:p Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Kanskje den setningen må omformuleres, eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 gratulerer med rå bil du skulle ha skaffet deg denne fronten, har vert helt konge! vet da ikke om det er Custommade. om noen har link til prosjekt tråd av denne så går det jo han og kontakte eier og hør ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Er egentlig litt kjedelig at gs kommer med replica, skulle ho ha te37 hadde det ikke vært for rs gt'ne, og da er det jo litt kjedelig når man møter biler som ser mer eller mindre like ut, men har bare betalt en brøkdel:pSent from my toaster using Tapatalk 2 Helt enig, men slik er det dessverre, kopier finnes av alt. Forskjellen er jo da Rays Volk logoen på eikene, kontra Rota/GS sine helt cleane eiker, så kjennere vil alltid se forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Derfor det ikke er interessant for min del å kjøpe org lm-felger, ingen kommer til å tro de er originale! bortsett fra når man kikker nærmere, og har litt peiling da Men er jo veldig greit iforhold til budsjettbygg, for å få en grei look.. Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Er egentlig litt kjedelig at gs kommer med replica, skulle ho ha te37 hadde det ikke vært for rs gt'ne, og da er det jo litt kjedelig når man møter biler som ser mer eller mindre like ut, men har bare betalt en brøkdel:pSent from my toaster using Tapatalk 2 Helt enig, men slik er det dessverre, kopier finnes av alt. Forskjellen er jo da Rays Volk logoen på eikene, kontra Rota/GS sine helt cleane eiker, så kjennere vil alltid se forskjell Satt å lekte med tanken å lakkere/klistre noe eget på eikene. Kunne jo blitt et personlig preg.. Hehe sant nok.. LM- felgene er jo så og si identisk, så hvorfor betale i dyre dommer for BBS? Men det er litt kult å ha the real deal Hvordan tror dere bronsefargede felger blir på blå bil? Sikter til GS sine volk kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 gratulerer med rå bil du skulle ha skaffet deg denne fronten, har vert helt konge! [ Bilde ] vet da ikke om det er Custommade. om noen har link til prosjekt tråd av denne så går det jo han og kontakte eier og hør ivertfall Takk for det! Gleder meg veldig til å få bilen M-front kommer muligens etterhvert, men ikke med det første. Jeg vet at Schmiedmann selger, men er usikker på om den er lik denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå