StigJ Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 265hk 315 Nm 0-100 på 5,7 Vekt m/fører: 1395kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 224hk 315nm her... så jeg holder følge med deg...sånn i starten... de første par meterne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 ^vekt med fører 2000 kg wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Du må nok tygge litt støv Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 skal vinke til deg når du er i grøfta.... hahahaha og vekta er KUN 1770kg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Skal fly lavt ifra dere alle jeg.. Haha neida, aner ikke hva toppfart på min er nå, men når jeg 250 er jeg rimelig fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ble rått med RS-hjulene ja Merket at Z4en din dro littt bedre enn den usle golfen til mor hahaha hva har jeg gjort nå ? Møtte en SV-regget grå Z4 på flyplassveien, den dagen det snødde så jævlig, i 9-tiden på kvelden Jeg vinket jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 De hjulene kledde den virkelig! Å Steike så bra det blir å kjøre Modball med dere! Gleder meg noe helt vilt. Du er vel å se på søndag også? På Arenum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Alle de norske lagene burde få til en photoshoot ett eller annet fett sted samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 skal vinke til deg når du er i grøfta.... hahahaha og vekta er KUN 1770kg!! hahaha du må hive ut et slepe tau i forbi farten og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 De hjulene kledde den virkelig! Å Steike så bra det blir å kjøre Modball med dere! Gleder meg noe helt vilt. Du er vel å se på søndag også? På Arenum. ja det blir helt sinnsykt bra! jeg stiller nok på treff ja! men om jeg blir med på noe lang crusing etterpå gjenstår og se! hvem som kommer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Ble rått med RS-hjulene ja Merket at Z4en din dro littt bedre enn den usle golfen til mor hahaha hva har jeg gjort nå ? Møtte en SV-regget grå Z4 på flyplassveien, den dagen det snødde så jævlig, i 9-tiden på kvelden Jeg vinket jo! hahah det var meg ja var ute og sladdet litt kan være jeg så deg men tenkte nok ikke over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 ja da har det skjedd litt vartfall jeg varsket bilen i dag og monterte gul lykte film måtte ha en liten runde i bergen by med noen kompiser på kvelden her er noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Fett med gul lykte film! Har vert innom tanken jeg også. Men er jo insane treg med alt. Så sweet ut vertfall! Skal vertfall få bestilt meg en lippe fremme. (spendt på passformen) Å en lippe til bagasjelokket. Etter Modball satser jeg på sort høygloss tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Rått med film ja Trenger bare senk nå, så er den der Hvilken dim kjører du på felgene ? Ser unektelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå