matsi Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Hvorfor selge grom bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Hvorfor selge allerede? Ikke fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 neei si det er super fornøyd med bilen men har mistet litt gnisten kommer til og gå over på noe litt rimligere og kjøpe leilighet tror jeg men selger ikke med mindre jeg får en pris jeg er fornøyd med da, for gnisten kommer og går det er desverre en sykdom jeg har hatt med alle bilene jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 ok. Du har altså bli tatt av fornuften. Ikke feil det heller da. Ikke selg den for rimelig nå da slik jeg føler de andre som har ligget for salg på finn.no har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Gnisten har vel forsvunnet fra hele gjengen her føler jeg Stian style. Bruk og kast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Du kødder? Jaja det er vel tradisjonen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Forstår SV90 godt jeg, har vært for mye kluss med han som importerte, samt mye småplukk med bilen. Og når det er fare for at det ikke blir fikset før turen som bilen ble handlet for så hadde jeg også solgt.. Begynner å bli for gammel for lav morrobil hele gjengen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Forstår SV90 godt jeg, har vært for mye kluss med han som importerte, samt mye småplukk med bilen. Og når det er fare for at det ikke blir fikset før turen som bilen ble handlet for så hadde jeg også solgt.. Begynner å bli for gammel for lav morrobil hele gjengen tror jeg.. Såpass.. Ikke at det spiller sånn kjempe mye rolle, men kan jeg spørre hvilket kluss det har vært med importøren? Grunnen til at jeg spør er at jeg brukte samme fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Bare det at ting tar tid.. Sv90 kan svare på resten selv om han ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Begynner å bli for gammel for lav morrobil hele gjengen tror jeg.. Ikke bare jeg som føler det sånn om dagen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Nei langt ifra.. Blir nok salg av min rimelig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Fydda :/ når det er så mange som skal selge samtidig blir det jo helt stopp i bruktbilmarkedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Haha, joda men heldigvis er det få av våres biler så de som er på utkikk etter noe slikt blir nok bare glad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 HAHA! Jeg ler meg ihjel! For gamle?? Dere har jo såvidt ramla utav tenårene gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Det var sarkasme på høyt plan.. Er vel heller bare det at vi er lei av dyrere biler som sluker bensin.. Tenker meg at en 320DT er noe for meg, evt E61 525d. Må se an hvor mye penger jeg orker å legge i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå