Heinen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hei, driver å mekker et nøkkelløst låse/startssystem på bilen, men trenger et signal som sier at bilen står i fri eller ikke fri, noen som vet hvor jeg kan huke meg på? E46 99 modell Sedan 316i 5-girs manuell bensin. Takker!
Otis Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Kan du ikke bare lure den? Gi den signal fra noe annet du vet har strøm ut.
Heinen Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Kan du ikke bare lure den? Gi den signal fra noe annet du vet har strøm ut. Problemet er at mikrokontrolleren jeg programmerer MÅ ha signal om at bilen er i fri for at det skal være trygt å la den starte bilen selv.
Otis Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Ja, jeg forstår det. Men denne mikrokontrolleren vet jeg ikke hvilket signal den får inn. Den kan jo ikke skjønne at det er et "fri gir signal", det er jo bare strøm inn. Ergo, bare lur den.
Kvasi Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Er vel dårlig med muligheter på en manuell annet enn evt å bruke brytern til brekket til noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå