Gå til innhold

Helland`s E61, Vrak,retting,bredding,lakk.. coilover 9/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke valsa foreløbig nei :)

Soting av baklykter og blinkers :)

IMG_0214_zpsc6bc7be7.jpg

frontleppe

bilde_zps9bf6fb8a.jpg

grunna front og hekk

IMG_1103_zps4d136082.jpg

montering av dører

IMG_1101_zps00dee09d.jpg

IMG_1102_zpsf2e5a479.jpg

IMG_1104_zpsf5c85332.jpg

blir vel lakk i løpet av fredag ?

IMG_1105_zps432792b7.jpg

snikbilde av m5skjerm :mrgreen:

IMG_1100_zpsef3acc29.jpg

Skrevet

dette såg bra ut :P men det me at det ikke blir plass til justerbart? justerbare senkesett bygger jo mindre en et vanlig senkkesett? :)

Skrevet

er en svartfarge ja, men ikke blanksvart ! ;)

når jeg ikke har justerbart, ligger felg å dekk akkurat under fjærskåla, helt inn til demper, men hvis jeg skal ha justerbart så bygger vel den lengre ned, og mer ut enn fjærbeinet er org ?

Skrevet

fjæra bygger ikke mye utom demperen på justerbart :) fjæra på det justerbare bygger en god del mindre en fjærskålene på en vanlig demper :)

Skrevet

las nå at du skrev at felgen ligger nesten helt inn til demperen så da er det litt værre :) får ikke senkeskåler til e60 da? :)

Skrevet
las nå at du skrev at felgen ligger nesten helt inn til demperen så da er det litt værre :) får ikke senkeskåler til e60 da? :)

hehehe.... var litt kjapp der ja :)

nei tror dekket ligger ganske nære fjærskåla allerede skjønneru... skulle egentlig fått tak i coilover og noen 3pcs felger istede.. 21" med 9,5 foran, og 11" bak eller lignende.. Men har ikke råd til å prioritere det nå :(

Skrevet

prøvde og finne senkeskåler til e60, men det fant jeg ikke. men når jeg gjekk inn på gs siden så fant jeg ut at det er samme delenummeret på fjærskålen på e60 og e39 ;) de senker mellom 10-20 mm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...