mbruer Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Valse forran da, så blir det noe mer plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Heftig shit dette her Stig e61 er tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Blir ikke valsa foreløbig nei Soting av baklykter og blinkers frontleppe grunna front og hekk montering av dører blir vel lakk i løpet av fredag ? snikbilde av m5skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 snikbilder alt det der gitt! Ingen som kommer opp her vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Funker alt her Blir morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 gleder meg litt ja sitter å lurer på hvordan jeg skal gjøre det med senk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Ordentlig tøft! Gleder meg til å se denne lakkert og montert sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Bli denj blanksvart no el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 dette såg bra ut men det me at det ikke blir plass til justerbart? justerbare senkesett bygger jo mindre en et vanlig senkkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 er en svartfarge ja, men ikke blanksvart ! når jeg ikke har justerbart, ligger felg å dekk akkurat under fjærskåla, helt inn til demper, men hvis jeg skal ha justerbart så bygger vel den lengre ned, og mer ut enn fjærbeinet er org ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 fjæra bygger ikke mye utom demperen på justerbart fjæra på det justerbare bygger en god del mindre en fjærskålene på en vanlig demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 http://www.google.no/imgres?q=e60+coilo ... =131&ty=72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 las nå at du skrev at felgen ligger nesten helt inn til demperen så da er det litt værre får ikke senkeskåler til e60 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2013 las nå at du skrev at felgen ligger nesten helt inn til demperen så da er det litt værre får ikke senkeskåler til e60 da? hehehe.... var litt kjapp der ja nei tror dekket ligger ganske nære fjærskåla allerede skjønneru... skulle egentlig fått tak i coilover og noen 3pcs felger istede.. 21" med 9,5 foran, og 11" bak eller lignende.. Men har ikke råd til å prioritere det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 prøvde og finne senkeskåler til e60, men det fant jeg ikke. men når jeg gjekk inn på gs siden så fant jeg ut at det er samme delenummeret på fjærskålen på e60 og e39 de senker mellom 10-20 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå