R Andersen Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Skal demontere hjullager i bakstillingen på min E36. Der sitter det en 30 mm 12 kant mutter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en pipe som passer til denne, og hva heter den? Er det utvendig torx? Får man den på Biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Finnes iallefall på ebay om du kan vente... http://www.ebay.de/itm/Stecknuss-Hazet- ... 3a73752aee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Takker for tipset, men tror jeg vil prøve å få tak i den i Norge først, men Hazet er jo bra saker og det bør være litt kvalitet på den, da den ofte sitter rimelig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 er ikke det bare ett blekk som sitter foran en vanlig 6kant mutter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Du bruker en helt vanlig pipe. Bare på se at det er en som ser ut som den hazet pipa og ikke mutter form innvendig. Biltema, thorsov++ har det til under 100,- Er ofte i 3/4" så kjøp med en overgang til 1/2" hvis du ikke har latmanns arm/skrale i 3/4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 er ikke det bare ett blekk som sitter foran en vanlig 6kant mutter da? Det er denne; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Skal demontere hjullager i bakstillingen på min E36. Der sitter det en 30 mm 12 kant mutter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en pipe som passer til denne, og hva heter den? Er det utvendig torx? Får man den på Biltema? Jeg kjøpte på biltema, funkerte fjell for og demontere hjullageret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Jeg brukte bare en helt vanlig ørten-kantet pipe jeg fant i verktøykassa, men den vil vel gjerne sitte godt pga låsehakk i mutteren, så jeg juksa og benyttet meg litt av pneumatikk Om jeg husker riktig så er ikke den strammet med all verdens moment så det skal vel gå greit med håndmakt om man bøyer ut det som er bøyd inn i låsehakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Er vel disse om jeg ikke ser helt feil http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... -38-10165/ Det er 3/8", mener de har 1/2" også om det er det du skal ha, uansett så har de overgang fra 1/2" til 3/8" og motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Trenger ikke noe spessielt her, har selv som nevnt bare brukt en helt vanlig 1/2" pipe fra mitt biltema skrallesett. Denne er somregel ikke noe problem, selve drivakslingen kan derimot bokstavelig talt sitte ut av en annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Koed.no selger løs Pipe også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå