Nautiluz Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Blir nok lite bruk av nautiluz.net fremover Tor. Facebook er mye letter å holde oppdatert. Har lenge savnet en logo som er raskere og lettere å lage for å ha og bruke i prosjektene. Nautiluz er da ikke så kjent at det ikke kan forrandres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Har du noengang bygget sub i reservehjusbrønnen på e39 touring? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Reservehjul er for pingler men det er reservehjulsbrønn også Bygg basskasse bakdekslene på siden? Skal det selv etterhvert Sent from my iToaster using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Ja, har vurdert det. Jeg vil ha bedre anlegg, men trenger fortsatt bagasjeplassen. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja, jeg har det godt med plass der så det er bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Har ikke helt fått bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det med kassen innvendig så nå er det tilbake til dette.. Så blir det til at jeg gjør som først planlagt å sprøyter på med denne 1lag ferdig tørket. Siste prøvemontering av alt før det skal inn i bilen nå. Også den lille nette plata, kjempe morsomt å flytte på alene i garasjen nå Satt også fast ringer osv LED montert på topplata Fortsatt med dørpanelene Lite gløppe her Legger på en stripe med tusj så en ser hva som må dras av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Lest igjennom sidene nå, dette blir vilt ! Håper å få høre dette en gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Michael, dette er bare helt magisk Når og Hvor er det mulig å få se og høre dette bygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Spent på å se hvordan du fester dette jeg, legg gjerne ut en del bilder av den prosessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Ganske enkelt egentlig, er i hulla som er i sideveggene.. 4stk på hver side om du blar til begynnelsen av bygget så der du platene som er festet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Litt kjedelig jobb må også gjøres. Når det skal legges 7stk 50mm er det greit å legge dem på undersiden av bilen. I x5en er det greit med plass i stigtrinnene. Så da kan dem komme opp her Lagt på volvolist Har også trekt opp kabler til bakluka har en plan her Begynt å montere sammen kassa. Avstiveren limes og 150 dioder henger opp under kanten Litt av ett puslespill å få dett inn i bilen. På passe på rekkefølgen De 4boltene på siden er innfestingen av kassen, det er for at den ikke skal kunne flytte seg 1mm, ellers så sitter den også fast siden den er formstøpt Det var mindre klaring på å få inn elementene enn jeg hadde håpet på. Hadde kassen vært 2cm høyere hadde det ikke gått hvertfall ikke uten å ta av taktrekket. Det var en rad så nå er det bare å komme seg inn i kassen og henge opp kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Begynner å ta form nå! Må si meg meget imponert over håndtverk-egenskapene dine Har fulgt tråden på e-post over lang tid, og det er alltid like kjekt med oppdatering! Gleder meg til å se sluttresultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Gleder meg til å se sluttresultatet her, her ligger det faen meg et bra stykke arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Har litt mer bilder å komme med i dag. Kablene skal trekkes med strømpe. Enda ett par som har kommet på plass. Resten av bakveggen satt sammen Og forresten så har vi fått liv i litt lys (som må kalibreres) og tatt av FOLIEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Fy, dette er så sykt! Gratulerer med å endelig få ta av folien, Michael! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå