powerfulglenn Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Hehe, det her blir rått! men hvordan gjør du det med frontruta? så du blåste ganske fort i stykker den sette plexiglass evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Den har hold ganske lenge nå, men har holdt meg unna ett par sanger som jeg vet treffer på feil frekvens.. Så får satse på at det går en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Litt ekstra avstivning i dørene må til Ny "vegg" i døra bak hegslene 3mm stålplate mellom "dørene" Før dørene skal levers til lakkering vil jeg få laget ramma til dørpanelene så jeg kan jobbe med dem mens bilen er til lakkering og foliering. Begynner med å dele dørpanelene Setter dørpanelene sammen i riktig posisjon Kappet til en MDF som skal være bakplate i dekslet. Få bort litt unødvendig tyngde.. Siden jeg har det jeg trenger fra dørene nå så går jeg over til dashbordet... Frees ut en 9mm mdf plate som er lik stål ringen. Denne er laget for at det skal bli en fin overgang mellom lufteslusene og den nye vinylen. Legger på dobbeltsidig teip for kompansere for vinylen som kommer senere. Når guffa har tørket og listen fjernet.. Rammen rundt ipad Legger inn ett par neodium magneter bak som holder stålrammen som kommer rundt ipaden på plass. Fjerner ett par problem punger før trekking. Nærmer seg nå. Da er "morroa" i gang... Her slipper en ikke unna skjøt.. Skal få tatt bedre bilde av den når den er tørket og vasket. Utrolig fin Ground Zero Mid Må ha ett par bilder av den! Ikke sååå stor forandring fra originalt dashbord. klart for montering i bil Endelig på plass!! Julian Sommer, hsd og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 HEELT UTROLIG!! Du er søren meg ikke riktig klok =) Du kjente jo bassen fra andre enden av pitten på Gatebil =O Var ikke så glad i sangen La La La før jeg hørte den på anlegget i X5´n, HELT SINNSYKT =) Nautiluz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Sykt nice! Dette blir bare helt rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Utrolig godt jobbet! Hvordan får du skinnet til å bli så slett og samtidig fyller ut alle kriker og kroker? Dashbordet ser orginalt ut bare veldig godt utstyrt! Du tar bilstereo til et nytt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Takker folkens. gnib masse tid og varme.. Vinylen er greit tøylig, men trenger noen timer med trening for å vite hvordan den vil oppføre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Her er slangen som går til forsterkerene som ligger under panseret koblet til. Står konstant på kaldt. Viktig å merke alle kabler! Det er nå gjort på alt. Dette er bare div Remote.. Ryddet i litt gammelt kabel rask.. Noen 8" ringer til dørene.. Smurt inn med epoxy for å tåle fukt og holde bedre i støpen Delefilter montert og koblet til SQ delen som er plassert på dashbordet for vanlig kjøring eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Haha se her skjer det ting, ja. Helt rått, sjuke jævel. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Wago er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 -Hvordan bil har du? -2 dørs BMW X5. -HÆÆ?? Blir det koblet slik at du spiller av musikk/video på ipad og lyden kommer på anllegget i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Har fulgt tråden i lang tid. Startet som en bil med stort anlegg. Så ble det sykt anlegg. Nå er hele bilen bare vanvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Det er nå ett stereoanlegg som er pakket inn med en bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Denne vinner nok det meste av priser fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 -Hvordan bil har du? -2 dørs BMW X5. -HÆÆ?? Blir det koblet slik at du spiller av musikk/video på ipad og lyden kommer på anllegget i bilen? Ja, spiller fra Ipad eller Iphone så jeg slipper være i nærheten av bilen selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå