laerkl Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Tenkte jeg måtte lage en post om bilen min også da, etter å ha lest flere hundre andre poster Kjøpte denne bilen høsten 2011, da jeg fylte 18 i januar 2012, så måtte ha en bil å øvelseskjøre med og muligens ha en liten stund. Har blitt så glad i denne bilen at den ble værende en liten stund, og diverse småtteri ble kostet på Blir vel kostet på litt mer på den etterhvert, så kom gjerne med forslag om hva som burte gjøres og andre generelle tips! Har kun mobilbilder av bilen, men blir nok noen bedre etterhvert! Greit å komme hjem i garasjen, når faren din har kjøpt BMW til deg uten at du vet noe, da! Slik så da bilen ut når jeg fikk den Etter å ha skiftet ut noen småting så den slik ut sommer 2012 Tukle litt med lys er alltid gøy! Og sånn ser den da ut i dag, med en helt forferdelig bildekvalitet.. Tatt med iPod fordi telefonen er på service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller) M badgen i front er tatt bort, den satt der kun en liten periode for å se hvordan det så ut. Trunkbadgen er montert fordi jeg syntes det tar seg bra ut på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller) fordi det er hans bil..... forøvrig et pent og ryddig eksemplar så det ut til? interiørbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller) fordi det er hans bil..... forøvrig et pent og ryddig eksemplar så det ut til? interiørbilder? Stemmer! Er iallefall fornøyd med den selv, og prøver å holde en ganske clean look på den. Er i veldig god teknisk stand og fin i lakk og eksteriør Interiørbilder kommer når jeg får vasket litt inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Så ut som en meget fin bil dette ja! Og heldig som har takluke, det savner eg på min gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Så ut som en meget fin bil dette ja! Og heldig som har takluke, det savner eg på min gitt.. Jo takk for det! Hehe, greit å ha på sommeren det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Flott bil Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laerkl Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bilen vurderes solgt, btw! Flere bilder med bedre kvalitet kommer så fort jeg får tatt meg tid til å shine den opp litt eksteriørt og interiørt! Er bare så deprimerende å polere og shine opp en bil, når den skal ut i saltlaken igjen en time etter man er ferdig Men stay tuned, skal nok ta mot til meg å få gjort det innen kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå