Gå til innhold

laerkls E46 320Ci

laerkl
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte lage en post om bilen min også da, etter å ha lest flere hundre andre poster :D

Kjøpte denne bilen høsten 2011, da jeg fylte 18 i januar 2012, så måtte ha en bil å øvelseskjøre med og muligens ha en liten stund. Har blitt så glad i denne bilen at den ble værende en liten stund, og diverse småtteri ble kostet på :) Blir vel kostet på litt mer på den etterhvert, så kom gjerne med forslag om hva som burte gjøres og andre generelle tips!

Har kun mobilbilder av bilen, men blir nok noen bedre etterhvert!

2011-09-25125925.jpg

Greit å komme hjem i garasjen, når faren din har kjøpt BMW til deg uten at du vet noe, da!

2011-09-25143940.jpg

Slik så da bilen ut når jeg fikk den

2011-09-25144446.jpg

2011-11-14145900.jpg

2012-06-19153910.jpg

Etter å ha skiftet ut noen småting så den slik ut sommer 2012

2012-06-19154237.jpg

2013-01-16110451.jpg

Tukle litt med lys er alltid gøy!

2013-02-201634121.jpg

Og sånn ser den da ut i dag, med en helt forferdelig bildekvalitet.. Tatt med iPod fordi telefonen er på service.

2013-02-20163456.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller)

M badgen i front er tatt bort, den satt der kun en liten periode for å se hvordan det så ut. Trunkbadgen er montert fordi jeg syntes det tar seg bra ut på min bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har du montert m badge når du ikke har mtech? (ikke at mtech modeller er levert med det heller)

fordi det er hans bil.....

forøvrig et pent og ryddig eksemplar så det ut til?

interiørbilder?

Stemmer! :)

Er iallefall fornøyd med den selv, og prøver å holde en ganske clean look på den. Er i veldig god teknisk stand og fin i lakk og eksteriør :) Interiørbilder kommer når jeg får vasket litt inni der :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen vurderes solgt, btw! Flere bilder med bedre kvalitet kommer så fort jeg får tatt meg tid til å shine den opp litt eksteriørt og interiørt! Er bare så deprimerende å polere og shine opp en bil, når den skal ut i saltlaken igjen en time etter man er ferdig :( Men stay tuned, skal nok ta mot til meg å få gjort det innen kort tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...