Gå til innhold

E46n i vintermodus, før polering til helgen :D

CJsBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Jøsses, der var den gamle eieren av bilen og jo :D Bilen er fortsatt hel og fin, men mye vil ha mer :) Har en god del planer for den, men været holder den innendørs forløpig... Var det du som bygde bilen selv eller? Vuderer nå å kappe ut hjulbrønn for å få plass til orginal M3 eksos, men usikker på fremgangsmåte :S Noen tips/forslag? Det kommer nok masse bilder etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt og se at det var en som kan ta vare på bilen!:-) når det gjelder eksosen så vet jeg faktisk ikke, er en kammerat av meg som breddet og gjorde alt med bilen!:-) så er utført av en profesjonell arbeider:)

Følger nøye med inne på denne tråden!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg kjøpte bilen sjekket jeg på bimmers ang om noen her inne hadde eid den før, men fant ikke noe :) Men så, 2 dager etter jeg hadde fått den hjem så fant jeg en gammel annonse på autodb som sikkert var fra når du eide bilen :) Har jo skjedd en del med den siden den gang, bla lakking av all carbon på bilen :) Nå har jeg bestilt time til toning av rutene til neste uke, og deretter er egentlig førstepri å få den ned mange mm og få på sommerdekk :D Deretter bytte frontfangeren til en vanlig M3 fanger, og så eksosen :) Bare litt synd at alt koster :S Bare å komme med forslag ang bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...