CJsBMW Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Her står den da å venter på bedre tider(SOL) desverre med orginalfjærer før nye kommer snart Mer bilder kommer når sommerdekk kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Dårlige mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Pent. men er nyrene for små ?? Eller hva skjer der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Jepp, forrige eier satt de på, haha nye er bestilt og på vei i sort selvfølgelig... Kommer til å skje en del forandringer fremover så heng med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Kul bil! Få lakkert de front splitterne dine i glans sort hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Kul bil! Få lakkert de front splitterne dine i glans sort hadde gjort seg! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Poleringen er i full gang! Bilder kommer underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Her er noen bilder av bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Pen bil, og fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Savner den bilen utrolig mye Utrolig fin bil! demontering før etter før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Sleng på noen bilder av listene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Jøsses, der var den gamle eieren av bilen og jo Bilen er fortsatt hel og fin, men mye vil ha mer Har en god del planer for den, men været holder den innendørs forløpig... Var det du som bygde bilen selv eller? Vuderer nå å kappe ut hjulbrønn for å få plass til orginal M3 eksos, men usikker på fremgangsmåte :S Noen tips/forslag? Det kommer nok masse bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323ci Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Morsomt og se at det var en som kan ta vare på bilen! når det gjelder eksosen så vet jeg faktisk ikke, er en kammerat av meg som breddet og gjorde alt med bilen! så er utført av en profesjonell arbeider:) Følger nøye med inne på denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Før jeg kjøpte bilen sjekket jeg på bimmers ang om noen her inne hadde eid den før, men fant ikke noe Men så, 2 dager etter jeg hadde fått den hjem så fant jeg en gammel annonse på autodb som sikkert var fra når du eide bilen Har jo skjedd en del med den siden den gang, bla lakking av all carbon på bilen Nå har jeg bestilt time til toning av rutene til neste uke, og deretter er egentlig førstepri å få den ned mange mm og få på sommerdekk Deretter bytte frontfangeren til en vanlig M3 fanger, og så eksosen Bare litt synd at alt koster :S Bare å komme med forslag ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå