simenjo Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 En liten tråd om min Alpinhvite E93 LCI, som jeg kjøpte i Tyskland rett før vinteren kom snikende innpå oss. Byttet inn en sort orginal M3 til denne 325i modellen. Byttet bil fordi jeg kjører endel langturer. Fikk etterhvert dårlig samvittighet ovenfor M3en som stadig fikk høyere kmstand.. -og det at jeg hadde innmari lyst på en cabrio var også med i avveiningen. Det er absolutt ikke feil at vi går mot lysere tider når en kjører åpen bil. Det er greit med utstyr i bilen, da den ble brukt som demobil for BMW Kohl i Aachen i halvannet år før den ble lagt ut for salg. Facelift, M-sport, navipro med bluetooth, er noe som kan nevnes. Kjøpte vinterfelger og vindskjerm i tillegg. Fargekombinasjonen var perfekt etter hva jeg ville ha, så da kunne jeg ikke la vær å slå til. Planer: - Performance grill (montert) - BSW stage 1 høyttaleroppgradering (montert). - Det blir også oppgradering av forsterker og setesubw etterhvert. - Lamin-x tint til frontlykter og tåkelys - Foliere vinduslistene sort gloss for å mache grill og andre detaljer. Noen som har tanker om dette?? - Felger. Tittet på concave felger fra VMR i "Gunsmoke". Får se hva det blir til. Enig? Legger ved noen bilder også, så kan dere si hva dere synes Black and White Fra annonsen Første kjøreturen. måtte stoppe og ta noen bilder. Siste bilde tok jeg igår. Vinterdekk på, med nye performance nyrer. Happy days! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Gratulerer med flott bil. Riktig lyd blir det jo av sekseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Takk for det. Bensinsekser var et "må krav" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 En veldig flott bil, herlig motor Er helt enig i at sekser er ett krav i BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Tusen takk for tilbakemeldinger. Gleder meg mer og mer til sommeren for hver dag som går nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Og dette er innvendig. Sort skinn og manuell girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå