RubenSørnes Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Stemningsbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Frontleppa og eksosen gjorde seg! Med senk og felger blir denne feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Frontleppa og eksosen gjorde seg! Med senk og felger blir denne feit Ja, d gjorde det Felger kommer på imorgen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellanden Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Ser veldig bra ut Har du orginale baklyktene ? Modell er bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Ser veldig bra ut Har du orginale baklyktene ? Modell er bilen din ? Takk Hiver ut et nytt bilde senere idag når felgene også er på! Orginale baklyktene ja, 2004 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Så skal vi tilpasse eksosen litt bedre i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Dette ble dritbra! Frontleppen var jo bare lekker! Difusoren passer ikke i det hele tatt, så den ville jeg sendt i retur Og M-emblemet må du røske av og hive i fjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Har sendt mail med bilder til Schmiedmann om dette og her er svaret: Hei igjen Ruben ! beklager sent svar, men jeg er borte fra jobben denne uken. Jeg har sendt bilder av frontleppen til leverandør, og venter tilbakemelding på om hvorvidt de ikke kan sende oss en ny med bedre passform. Generellt når det gjelder karbondeler så har disse aldri perfekt passform, det er en funksjon av produksjonsprosessen der materialet beveger seg noe under herding, jeg synes ikke diffusoren din så ille ut rent passmessig og det synes vel neppe ettersom det er lavt på bilen. Vi er selvsagt opptatt av at du skal være fornøyd, men det er som sagt ikke å forvente at carbon- detaljer har like perfekt passform som plastikk. Mulig originale BMW carbondetaljer er enda nærmere perfekt, men de koster det mangedobbelte og det finnes ikke mye til din bil. Som sagt frontleppen synes vi også var for dårlig, så den skal vi se om vi ikke kan skaffe en erstatning for. Jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre for deg, men hører gjerne dine innspill i saken ! Du hører fra meg ! Med vennlig hilsen Frederick A. Mowinckel Salgssjef Schmiedmann Norge AS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Dekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Så ut som noen rimelig breie hjul ja Hehe. Har bestilt mine sommerdekk nå, er på vei med DHL Litt mindre pga senka bil F: 235\35-20 8,5x20 B: 275\30-20 10x20 BBS LM replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Litt bilder etter dagens økt, etter finjustering på eksosen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Dagens stemningsbilde: Får håpe senkesettet kommer imorgen så blir den lav før helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Flotte hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Flotte hjul Takk for det! Blir litt finere med senk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå