RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Flott bil, fine idèer, pass på så det ikke blir karbon overkill! Skal prøve på det:) Hvis jeg blir lei det så kan jo allt lakkeres ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Flott bil, fine idèer, pass på så det ikke blir karbon overkill! Skal prøve på det:) Hvis jeg blir lei det så kan jo allt lakkeres ! Det er klart! Ikke mer komplisert eller verre enn som så.. Kommer du på noen treff med den, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Flott bil, fine idèer, pass på så det ikke blir karbon overkill! Skal prøve på det:) Hvis jeg blir lei det så kan jo allt lakkeres ! Det er klart! Ikke mer komplisert eller verre enn som så.. Kommer du på noen treff med den, da? Vi får se på det, skal hvertfall delta på det jeg har tid til.....og hvis bilen er helt ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Noen bilder etter dagens vask Veeeldig lav med den frontleppa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg ser to ting jeg kunne gjort: Shadowline lister. LCI oppgradering front og baklykter Det gjør SÅ mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg ser to ting jeg kunne gjort:Shadowline lister. LCI oppgradering front og baklykter Det gjør SÅ mye mer. Ja jeg tenker på det ....det kommer hvertfall sort grill m/sorte nyrer.. Shadowline lister hadde vært fett det og ja. Vet du om en rimelig og bra plass å få det fra ? Lci oppradering ja, pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Tenker på å valse skjermene bak, eller slipe av innerkanten.... Tar borti pga dekk bredden Noen som har gjort dette før? Meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Schmiedmann har komplett shadowline sett. Pris på lci er litt etter årsmodell. Sender deg en pm litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nydelig bil:) Har nettopp "dippet" mine chrome lister med Plasti Dip. Kjøpte 2 bokser fra plastidip.no Tok lister og nyrer. Ble en helt annen bil etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Schmiedmann har komplett shadowline sett. Pris på lci er litt etter årsmodell. Sender deg en pm litt senere Skal kikke litt på det Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Nydelig bil:)Har nettopp "dippet" mine chrome lister med Plasti Dip. Kjøpte 2 bokser fra plastidip.no Tok lister og nyrer. Ble en helt annen bil etterpå Takk for det fornøyd med resultatet med Plasti Dip? mye rimeligere løsning enn å handle nytt hvertfalL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nydelig bil:)Har nettopp "dippet" mine chrome lister med Plasti Dip. Kjøpte 2 bokser fra plastidip.no Tok lister og nyrer. Ble en helt annen bil etterpå Takk for det fornøyd med resultatet med Plasti Dip? mye rimeligere løsning enn å handle nytt hvertfalL! Fornøyd med resultatet, ja. Til å være en løsning på 350,- ca så ble det veldig bra Er noe pirk på min, men helt ok. Ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Nydelig bil:)Har nettopp "dippet" mine chrome lister med Plasti Dip. Kjøpte 2 bokser fra plastidip.no Tok lister og nyrer. Ble en helt annen bil etterpå Takk for det fornøyd med resultatet med Plasti Dip? mye rimeligere løsning enn å handle nytt hvertfalL! Fornøyd med resultatet, ja. Til å være en løsning på 350,- ca så ble det veldig bra Er noe pirk på min, men helt ok. Ser bra ut. 350,- er endel rimeligere en et helt nytt sett til 3-4000,- ja! Vi får se hva det blir til, å hva lommeboka tillater! Blir snart bestilt Sort grill / Carbon grill og kanskje takspoiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Carbon: Sort: Meninger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå