Mons1 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 En slektning var heldig eier av en BMW 535d Touring. Plutselig begynte det å komme røyk ut av baksetet og det tok fyr i bilen. Bilen ble totalskadet. Jeg hører at dette er en svakhet på E60/E61. Jeg Googlet litt om finner at BMW kalte inn E6x for fiksing av noe kabler bake på batteriet. Dette kunne medføre i verste fall brann. Er det dette som kan være årsaken? Jeg forventer at alle eiere av slike biler fikk/får beskjed om innkalling og at dette fikses gratis. Ille når en 535d brenner opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Det er E60/E61 og E63/E64 som berøres av dette og ja, eierne skal ha fått beskjed om dette. Det var vel selve beskyttelsen på batterikabelen som kunne ta fyr hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Det er riktig, så vist den ikke er blitt byttet som alle fikk brev om og gjøre/anbefalt så har de jo ingen andre og takke en seg selv Og det så klart kostnadfritt operasjon på ett BMW verksted. Brev i posten ble sendt ut til alle eiere i den klassen for flere mnd. siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Var nettopp ute og kjørte tur me en e60 520d 2010 model. Denne fikk fikset den batterikabelen for snaue 2månder siden. Triste greier http://jbl.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=28771 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå