Fredrik Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Kanskje vi her på Forumet har noen kontakter slik at det lar seg gjøre å slå oss sammen til en Bimmers.no tur til en av BMW fabrikkene. Tenker her på om vi har noen som har kontakter ved noen av fabrikkene. Dersom dette har vært mulig så har jeg takket ja til en tur, betaler alt selv selvfølgelig. Dette kunne sikkert la seg gjøre (f.eks via BMW systemet), men jeg tror at vi gjør det enklere for oss selv (samt BMW) hvis vi begrenser antall deltagere og lager et seriøst opplegg rundt hele besøket (type: fellestur med buss/fly). Alternativt kan vi f.eks være en relativt liten gruppe biler (5-10) som holder sammen/følge ihvertfall når vi er i München området. Det er stort sett alltid et problem å være en større gruppe på slike turer hvis mange kommer i egen bil (les: trafikk, motorstopp, problemer med å finne veien/parkeringsplass, folk ombestemmer seg etc.). BMWCCN hadde for noen år siden flere slike turer (felles buss) og såvidt jeg vet var disse turene temmelig populære. Den gangen var det typisk de litt eldre som var mest interesserte når alt kom til alt, men jeg husker at en tidligere moderator her inne var med som ung entusiast og at han hadde en fin tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Jeg har vært på omvisning på fabrikken i Munchen. Vatr litt overrasket over hvor mye som faktisk ble gjort for hånd. Mange arbeidere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Apropos håndbyggede biler (iallefall tidligere)... hva med et besøk hos BMW M i Garching utenfor München?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Vil nok tru at det beste vil være å legge opp et felles opplegg med organisert transport og hotel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Bare å hive seg på CCN til høsten http://bmwccn.no/ai1ec_event/tysklandst ... stance_id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå