FredrikE24 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 I disse eksamenstider er vel det å lure seg iMovie eller Adobe litt nedprioritert, men skal se om jeg får sneket det inn i planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Feeeet film =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg kan være dj på e30meet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 nytt treff snart? rakk desverre ikke dette treffet pga års oppgave greier å bilen ikke var vårklar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 nytt treff snart? rakk desverre ikke dette treffet pga års oppgave greier å bilen ikke var vårklar Blir nok ikke treff før neste år kanskje vi arrangerer noe veldig smått for Tønsberg gutta senere på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Da har jeg fått klippa sammen filmen. Jeg vil igjen påpeke at minimalt med energi er lagt med til både filming og redigering. Så ta det som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 den videoen er hemmelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Du får ikke sett den? eDit: Da var det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 åpna seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ser også nå at Adobe Premiere har tukla med formatet.. Får ikke med seg alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå