Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Var i Tønsberg nå så svingte innom plasser treffet skal være Bra plass det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Var i Tønsberg nå så svingte innom plasser treffet skal være Bra plass det Vi satser på at plassen blir bra er ca 1 min fra E18, så veldig lett å finne frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Blir det sånn "random" parkering denne gangen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, denne gangen skal vi har et par personer som tar imot bilene og plasserer de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Da har jeg henta bilen fra vinterlagring, forberedelsene kan herved få begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, denne gangen skal vi har et par personer som tar imot bilene og plasserer de Så kjekt. Bare å gå ut av bilen og spasere rundt mens den blir parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Har vi fastsatt hvilken rute kolonna skal kjøre med møtepunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Mener det er på maritim/texburger/sjølyst for de fra Oslo eller som ønsker å henge seg på derfra åkke som! tidspunkt er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, denne gangen skal vi har et par personer som tar imot bilene og plasserer de Så kjekt. Bare å gå ut av bilen og spasere rundt mens den blir parkert. Det hadde vært noe det Ikke akkurat det jeg tenkte på men, hehe. Kanskje litt dårlig formulert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, denne gangen skal vi har et par personer som tar imot bilene og plasserer de Så kjekt. Bare å gå ut av bilen og spasere rundt mens den blir parkert. Det hadde vært noe det Ikke akkurat det jeg tenkte på men, hehe. Kanskje litt dårlig formulert Var ikke dårlig formulert, tok den jeg Hadde ikke latt en random kar låne bilen, selvom det bare er for 15 meter kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Bare å gi sjåføren hotellnøkkelen det da, så har han ikke tilgang til å snuske i bagasjerommet mens du ikke har bilen under oppsyn lenger. 3-serie blir vel kanskje ikke levert med hotellnøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Nå er det kort tid igjen folkens! vi gleder oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Nå er det kort tid igjen folkens! vi gleder oss masse! Sjæææææl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hva er dette ??? Skal dere slippe ut masse eksos Når drar dere fra bilia skøyen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hva er dette ???Skal dere slippe ut masse eksos Når drar dere fra bilia skøyen ?? Når er usikkert enda! Jeg skal hvertfall ikke bytte ventiltetningene mine på forhånd, så eksos skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå