Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Får foreslå tidspunkter jeg da:

09:00 på Bilia skøyen/Stenshagen/texburger, avreise 09:15

09:25 på Møller Slependen, avreise 09:35

10:00 på Shell/7-11 Rundtom/Drammen, avreise 10:10

Forslag til flere stoppesteder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lyst til å væme (E28 518i). Men kun hvis Oslo/omegn-folket skal kjøre rolig... Blir så deppa når dere med orntli BMW-motor gasser på og jeg må ha pedalen i bånn for å bare klare å ha dere i sikte ;p

Enesten nedturen med bilen min... Klarer aldri å henge med noen hvis folket bestemmer seg for å raske på... Haha... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å væme (E28 518i). Men kun hvis Oslo/omegn-folket skal kjøre rolig... Blir så deppa når dere med orntli BMW-motor gasser på og jeg må ha pedalen i bånn for å bare klare å ha dere i sikte ;p

Enesten nedturen med bilen min... Klarer aldri å henge med noen hvis folket bestemmer seg for å raske på... Haha... :P

Ta det med ro, jeg kan cruise nedover med deg jeg :) Null problem jeg orker bare ikke å banke nedover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører m5'n ja ;) men touringen kommer til å bli laaaav, så usikker på hvilken bil jeg tør å la kompissen min kjøre mest :P

Uansett så blir det ikke noe råkjøring fra min side den dagen, tar det rolig så alle får blitt med, greit å beholde lappen også ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sitte på med meg om du ikke vil kjøre selv ;) har nok av plasser :P

Det er jo ikke så dumt, skal si fra om det blir aktuelt :) Spleiser selvsagt på bensin!

Ta det med ro, jeg kan cruise nedover med deg jeg :) Null problem jeg orker bare ikke å banke nedover..

Det hadde vært stilig med to sharknose på tur! :)

gidder ikke ligge jevnt i 140 jeg heller for å si det sånn.

Nice, ser ut til at jeg gidder å være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært stilig med to sharknose på tur! :)

Ja synes det! Om Robkill får i orden 732n sin så kan det bli tre :P Brodern sin E28 har ikke sett dagslys på noen år nå, stått ubrukt i en garasje nå i flere år. Så blir nok hvertfall et år til på den i garasje..

Jobber i disse dager med min bilen for å få den klar for sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo ikke det med den Avensisen din Ivrig ;) ? Gjorde vel ikke det med mondeon du hadde i fjor :P (regner med du ser ironien, vanskelig med ironi på nettet).

Blir nok et bra treff, ser ut til at mange kommer. Satser på å bli med selv og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo ikke det med den Avensisen din Ivrig ;) ? Gjorde vel ikke det med mondeon du hadde i fjor :P (regner med du ser ironien, vanskelig med ironi på nettet).

Blir nok et bra treff, ser ut til at mange kommer. Satser på å bli med selv og :)

Hvem er du? :P Holdt hvertfall på å miste lappen med den forrige M3 hjem derfra engang i sommer hehe gladelig 9000kr i bot isteden :mrgreen:

Kjørte vell for sakte kanskje hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...