Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Får foreslå tidspunkter jeg da: 09:00 på Bilia skøyen/Stenshagen/texburger, avreise 09:15 09:25 på Møller Slependen, avreise 09:35 10:00 på Shell/7-11 Rundtom/Drammen, avreise 10:10 Forslag til flere stoppesteder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Håper bilen er klar til dette Hadde vært en flott start på sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg har lyst til å væme (E28 518i). Men kun hvis Oslo/omegn-folket skal kjøre rolig... Blir så deppa når dere med orntli BMW-motor gasser på og jeg må ha pedalen i bånn for å bare klare å ha dere i sikte ;p Enesten nedturen med bilen min... Klarer aldri å henge med noen hvis folket bestemmer seg for å raske på... Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Du kan sitte på med meg om du ikke vil kjøre selv har nok av plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg har lyst til å væme (E28 518i). Men kun hvis Oslo/omegn-folket skal kjøre rolig... Blir så deppa når dere med orntli BMW-motor gasser på og jeg må ha pedalen i bånn for å bare klare å ha dere i sikte ;pEnesten nedturen med bilen min... Klarer aldri å henge med noen hvis folket bestemmer seg for å raske på... Haha... Ta det med ro, jeg kan cruise nedover med deg jeg Null problem jeg orker bare ikke å banke nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Blir ikke noe råkjøring fra min side heller, tar det rolig nedover, med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 gidder ikke ligge jevnt i 140 jeg heller for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Kjører M5'n Tzunami? =D får ta det pent jeg å nedover =D håper på bra vær da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Kjører m5'n ja men touringen kommer til å bli laaaav, så usikker på hvilken bil jeg tør å la kompissen min kjøre mest Uansett så blir det ikke noe råkjøring fra min side den dagen, tar det rolig så alle får blitt med, greit å beholde lappen også Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Du kan sitte på med meg om du ikke vil kjøre selv har nok av plasser Det er jo ikke så dumt, skal si fra om det blir aktuelt Spleiser selvsagt på bensin! Ta det med ro, jeg kan cruise nedover med deg jeg Null problem jeg orker bare ikke å banke nedover.. Det hadde vært stilig med to sharknose på tur! gidder ikke ligge jevnt i 140 jeg heller for å si det sånn. Nice, ser ut til at jeg gidder å være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ta det med ro, jeg kan cruise nedover med deg jeg Null problem jeg orker bare ikke å banke nedover.. Det hadde vært stilig med to sharknose på tur! Ja synes det! Om Robkill får i orden 732n sin så kan det bli tre Brodern sin E28 har ikke sett dagslys på noen år nå, stått ubrukt i en garasje nå i flere år. Så blir nok hvertfall et år til på den i garasje.. Jobber i disse dager med min bilen for å få den klar for sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Mye sivil nedover så greit å holde fartsgrensa vi vekker vell mere nok oppmerksomhet da også regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Du gjør jo ikke det med den Avensisen din Ivrig ? Gjorde vel ikke det med mondeon du hadde i fjor (regner med du ser ironien, vanskelig med ironi på nettet). Blir nok et bra treff, ser ut til at mange kommer. Satser på å bli med selv og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Du gjør jo ikke det med den Avensisen din Ivrig ? Gjorde vel ikke det med mondeon du hadde i fjor (regner med du ser ironien, vanskelig med ironi på nettet).Blir nok et bra treff, ser ut til at mange kommer. Satser på å bli med selv og Hvem er du? Holdt hvertfall på å miste lappen med den forrige M3 hjem derfra engang i sommer hehe gladelig 9000kr i bot isteden Kjørte vell for sakte kanskje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå