rimol1993 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Da jeg kjøpte bilen min så la jeg merke til at skiltlysa ikke virket. Tenkte jeg skulle løse dette med å fleske til med LED-lys! Montering var grei og alt var bare fryd. Helt til jeg oppdaget at det ikke var noe lys i led-lysa heller. (har sjekket opp mot et batteri, de virker). Målte med multimeter og oppdaget at det kun leveres 0,30v til skiltlysene, noe som resulterer i null lys. Noen andre som har erfaringer/løsninger på dette? Hadde vært fint med lys på bakluka også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Du kan sjekke overgangen fra bakluke og til karosseri. Ofte pleier det være gnisninger der eller brudd inni den strømpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Du kan sjekke overgangen fra bakluke og til karosseri. Ofte pleier det være gnisninger der eller brudd inni den strømpa. Er ikke det bare en kabelstrømpe med ledninger da? eller finnes det koblinger inni den strømpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jo, men etterhvert blir ledningene sprø (evt gnisser) og det blir brudd/kortslutning/dårlig kontakt. Hadde dårlig kontakt/irr på stikket til bagasjeåpner/skiltlys på min før. Går jo an å sjekke det også Er et generelt problem på "alle" dører og bagasjeluker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Hvis det er led går det strøm kun en vei. Sjekk ut + og -. Kjøpte orginal e90 skilt, da måtte jeg bytte om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-320i Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Dette er et typsik problem for rød E46 med mye carbon og alt for store felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Dette er et typsik problem for rød E46 med mye carbon og alt for store felger HAHA, mongo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Skal se litt på diverse kontakter og kabler i morgen. Har allerede vært oppe med "lista" som har skiltlys og bagasjeroms-knappen på seg uten å se noe unormalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå