cityhopper Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Hei, i forrige uke la jeg merke til at navigasjonen (navi pro) i bilen ikke tok inn trafikkmeldinger via TMC. Ser ut som radioen ikke finner signalet lengre. Var en tur i Danmark i helgen, og da fungerte TMC som normalt igjen. Regner derfor med det er noe galt med selve distribusjonen, er det andre som har merket noe til dette? Bruker original BMW-DVD fra 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Min e39 tar heller ikke inn TMC lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Fikk nettopp følgende svar fra Statens Vegvesen: "Hei, Vi har nå vært i kontakt med trafikkredaksjonen i NRK som står for kringkastingen av TMC-meldinger. NRK kan fortelle at tjenesten er midlertidig nede på grunn av tekniske problemer. De jobber med saken, men kan dessverre ikke si når tjenesten kan være i gang igjen. NRK kan også opplyse at de snart vil opprette en egen Twitter-konto for informasjon om NRKs TMC-tjeneste." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Har samme problem her på min E91. Er det fungerende igjen hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Min er rød for tiden ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Fungerer igjen her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Kontaktet NRK-trafikk, de jobbet med Norkring for å få på plass en mer permanent stabil løsning. En måtte regne med litt ustabil tjeneste før ting er som de skal igjen. Alt var OK nå i kveld, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå