Paal-Andre Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Planer for innkjøp utover våren / sommeren Vaskeutstyr for utvendig vaskHer er det jo mye å velge i, oppdaterer når jeg har kjøpt nye bremseklossermtech 2 front + leppe om jeg tar meg rådsenkesett / coilovers litt slitne dempere og kyllingbein så like greit å gå all inn ;P Fortsatt sesong på fjellet så da blir det ikke sommerhjul med det første så må det tas litt rust da, en evig utsatt jobb hvor jeg bare gjør meg selv en bjørnetjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Blir bra med planene dine følger med på loggen din Paal-Andre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Blir bra med planene dine følger med på loggen din Håper det blir det Har fått bestilt EBC standard klosser nå, er jo ikke noen racer akkurat så får holde med noe standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Holder sikkert i massevis det Må bytte skiver på min etter hvert også da det er kast i skivene foran :/ Bytter klosser i samme slengen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Holder sikkert i massevis det Må bytte skiver på min etter hvert også da det er kast i skivene foran :/ Bytter klosser i samme slengen også Lurt qwt.no har gode priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Hvordan er det med leveringstiden av deler hos qwt.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 De får delene jeg bestilte på mandag, de hadde ikke klasser fremme på lager. Men de sender med mypack så 1-3 dager vil jeg tippe men det får jeg se neste uke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 En liten hilsen fra fjellet S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Hvordan er det med leveringstiden av deler hos qwt.no ? kan meddele at qwt har meget god leveringstid. de fikk inn varene jeg skulle ha i går og i dag har det kommet i posten Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Nye Fine klosser Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen fremgang her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Liten fremgang her om dagen. Sommer og båtliv for meg nå samt at tiden og prioriteringen har vært litt annerledes tidligere i sommer men har fått gjort noen småting som bildene kan viseDenne var moden for utskiftning. skulle ta mansjetten også men fikk ikke av plastdritten før jeg ga opp Men ble hvertfall bedre med en ny kule Har også byttet kjedestrammer for å sjekke om det kunne gjøre noe med raslingen i motoren, det hjalp dessverre ikke. så da får jeg prøve valvetronic solenoidene ved en senere annledning. hjelper ikke det får jeg bare leve med at det er en gåen løfter Jada, motorvask trengs! Ny vs gammel. den er mye stivere og har et smalere hode så den går litt lenger inn. ( hvis det er lov å si =D) Ny på plass. gjort på et kvarter med 27mm fastnøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Kan legge ved en liten stemningsbilde update fra tidligere i sommer Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Hatt bilen på PKK nå. ikke en så morsom opplevelse, viste om en del men her var det mer å ta tak i enn jeg trodde. det var også derfor jeg kjørte den inn før jeg reparerte noe, så jeg kunne ta alt over en heller eller noe. men det er en ting jeg ikke forstår hva er. casterstag foringer forran begge sider.. det er jo ikke det forran på e46? finner bare bærearmer som kan være mest logisk. her er en fin liste over hva som må utbedres med tilbud for jobben fra de jeg var hos. Casterstag med foringsett begge sider foran. Kr.3800,- + mva Skifte H/stab stag foran kr.970,- + mvaForinger på tverrstag begge sider kr.2125,- + mvaDiverse brermserør bak kr.5620,- + mvaKomplett bremser bak kr.5668,- + mva (skiver, klosser, føler, håndbremser, fjærsats etc…)2 blinkers foran 916,- + mva.Totalt kr. 19099,- + mva. kr.23874,- inkl.mva.De bruker ikke navn jeg er godt kjent med, forklar gjerne tverrstag casterstag og stabstag. ( trodde stabstag gikk under hele bilen jeg, er det det de kaller tverrstag da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 sparer jo MYE på å fikse dette selv. var ikke så ille som jeg er vant til hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå