Stenbakken Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Pent stenbakken! Lekker høyde! føler jeg vokser fra sånn høyde ( ) men det er sinnsykt lekkert alikevel Takktak Hehe, ja er vel kanskje noe man vokser av seg etterhvert Men bilen skal heves litt nå, og få på en 4 hjuls kontroll og litt småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Det skjønner jeg godt! skal heve min litt mer selv, tror jeg.. Orker ikke å skrape eller slikt og å kunne låne bort bilen uten å måtte være skamrett for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Tror faktisk ikke justeringskoppene er tatt vekk, tror ikke det er justering bak på kitet. Var ikke det på det kitet som so på M3n heller... Kjøpte supersport justeringsskåler men passet ikke i fjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Skal egentlig være det på dette settet, for er dette setet her: http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... d46cdcbb83 Men det kan jo fort hende at det er kjøpt uten her i Norge, men da er det jo da bare evt og kjøpe seg et nytt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Kjøpte Focal 165 A1 front sett på gatebil i helgen, og må si jeg er utrolig overrasket over dette settet Spiller utrolig klart, selv om jeg kjører det uten focal delefiltrene som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hva mener dere burde gjøres med bilen nå for og få den litt tøffere? Vil gjerne høre hva dere der ute mener, og vær ærlig, liker ris like godt som ros, så jeg kan forbedre bilen min mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg ville hevet den endel, og spacet ut. Da hadde den blitt helt konge, for resten er en skikkelig innertier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 +1 Hjula ligger litt for mye innenfor. Ville også vurdert orginale m3 speil. Ellers meget pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Fant et bilde av bilen fra vålerbanen nå i helga også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg ville hevet den endel, og spacet ut. Da hadde den blitt helt konge, for resten er en skikkelig innertier Det kommer nok til å bli gjort nå bare jeg får penger til det, for nå er jeg ferdig med gatebil! Og jeg vil også ha hjulene litt lenger ut. +1 Hjula ligger litt for mye innenfor. Ville også vurdert orginale m3 speil. Ellers meget pen E46 Dette blir nok også gjort M3 speil har jeg også sett på, men vil ha de med vippefunksjon og de er egentlig relativt dyre. Men er absolutt noe som blir vurdert, Men spacing og heving blir det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Satt og kjedet meg her en dag, så satte på action cam`en på bilen, (før jeg pusset felger vel og merke) Og det funket faktisk ganske så greit. Youtube har ødelagt litt, men ellers gikk det greit egentlig http://www.youtube.com/watch?v=eEGEt-hiuPA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Da har jeg fått inn ny radiator i bilen. Og det trengtes absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Lite bilde av hvordan bilen står nå. Håper og få hevet den litt, og fått på spacer etterhvert. Samt soting av ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Da har bilen fått ny radiator, ny ekspansjonstank og litt nye slanger. Lufter faktisk tankene på salg til høsten om dagen, blitt veldig glad i denne bilen! Men utfordringene og mulighetene jeg evt får ved og kjøpe en bil som det ikke er gjort så mye med er veldig fristende om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå