Brian Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Så ikke dum ut den der, trur jeg heller mer mot 8" også. Bedre å ha en 8" i passe kasse kontra og trappe inn en 10". Har fra før av dobbel 8" som står i en vanlig kasse, og det spiller mer en godt nok. Hører ikke på trance akkurat, så til rock holder det nok med en litt sprek 8" for å få den ekstra dybden i lyden. Satser på at jeg får plass til forsterkeren på andre siden, så ut til at det var litt plass der. Har heldigvis ikke original forsterker og div som tar opp plass der. Tenker jeg bytter frontsettet i samme slengen da det originale er ganske tafatte greier.
Alpejohn Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Her er subkassa jeg brukte, den gikk akkurat inn under rolloen og passet perfekt! Dette er 10" da. Det er en ferdigbygget mdf kasse. KJøpte den på bassbrothers.no, men dem selger den ikke lenger. Kosta ca 1000,- om jeg ikke husker feil. (Mange mange mange år siden jeg kjøpte den nå. ) Den er 30 cm høy, og 87 cm lang. viewtopic.php?f=10&t=149956&hilit=sub+i+e39+intravee (Overse det grønne teppet mitt, det var Klara Claudia som monterte ) Slik har jeg montert min forsterker i dag viewtopic.php?f=10&t=245056&hilit=slik+f%C3%A5r+du+bedre+lyd Har i tillegg pnp forsterker på andre siden. Så greit og utnytte plassen under gulvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå