staashe Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 (endret) Bilen jeg har gått til innkjøp av, er en 318d E46 Sedan, optimalisert som en 320d.Det er min andre BMW sålangt og trives med det!133,000 km var den gått når jeg kjøpte den og den er kjøpt ny i Norge. Kun 1 eier før meg siden den var ny!Forbedringer og oppgraderinger kommer etterhvert i tilfeldig rekkefølge TO DO:- Carbon foliering av interiørlister [x] - Tyskerstriper på interiørlist [x] - Mtech 2 frontfanger [x] - Sote fram/baklykter [x]- Xenon/Xenonlook? [x] - Nye sommerfelger [x]- LED skiltbelysning [x]- Carbon emblemer [x] - Bagasjelokk leppe [x] - Nye frontlykter [x] - M striper i grill [x]- Andre "nyrer" [x] - Div M-styling [x]- Øyelokk [x] Fjernet- Senking [x]- Service [x] - Chip [x] Slik så bilen ut helt orginal hos forhandler: Endret November 19, 2014 av staashe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Nye emblem i carbonlook er på plass framme, bak, på rattet og felgene! Ble utrolig fornøyd med resultatet, samt de var lette å bytte Har også fått hekkvippen og øyelokka i posten, men venter på lakkering Nye hovedlykter er bestilt med angeleyes og linser Selvsagt med sort innfatning! Legger til noen bilder nedfor: Carbon emblemet på panser: Fått LED-parklys fram til jeg får ny-lyktene! Ellers var jeg ute å lekte litt med kameraet Minner om at dette er de trasige "vinterluggene"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Flott bil blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Øyelokkene ble mattet helt ned med fiiiint sandpapir (våtsanding) og gått over med silikonfjerner. Deretter plastgrunnet, 2 komponents grunning (filler), finpuss, 3 x Titansilver og 3 x klarlakk Personlig syns jeg resultatet ble helt greit, men tror de passer ny-lyktene bedre! Bare Megalys kan få ut fingeren å faktisk sende lyktene..... Har ellers byttet kabinbelysning i LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Øyelokkene! Skumring her oppe på gården Carbonemblemet på rattet. Emblemet ser bedre ut i virkeligheten, da man faktisk ser "fibrene" flettes sammen! Så har hekkvippen fått samme prosedyre som øyelokkene. Slenger med noen bilder av resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Så har det skjedd litt nytt da! Jeg og en kollega har startet opp eget firma som går under navnet "Rise N' Shine". Du kan finne oss på bla. face Når det kommer til min kjære, har jeg gått over å "etterfylt" litt voks på bilen, da effekten har tapt seg litt siden sist den ble polert. (Kjørte kun 2-stegs) Syns bilen ble blank og pen. Jeg har også tatt ut alt av interiørlister å foliert dem med carbonfolie! Siden speilrefleksen ble tom for batteri, måtte jeg dessverre ty til mobiltelefonen.. Beklager dette.. Antageligvis derfor listene ser mye bedre ut i virkeligheten Så litt av resultatet ifra shining'a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Er det bare meg eller ser det ut som at du ikke har fått dekt hele dekslet i midtkonsollen helt? Fin bil forresten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Ble bra med carbon emblemer og innvendig foliering! Blir spennende å se hvordan lyktelistene gjør seg på de nye lyktene, men per i dag hadde jeg nok stemt for å ta dem av. Var det vanskelig å få til folieringen? Vurderer å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kan svare på det jeg også, og det er ikke noe vanskelig, gjorde det samme på 318`en jeg hadde Du kutter bare til slik ca det du trenger, og bruker en hårføner eller noe lignende for og varme opp folien litt, da legger den seg mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Takker! Jeg fikk dekt hele lista, men ser rart ut på bildene pga. Dårlig kamera og blits som ødelegger litt. Vanskelig er det ikke Du kjøper folie, grovkutter og bruker f.eks hårføner for å få det til å feste seg bedre. Deretter finkutter du og forsegler folien med litt lim på baksiden Ja, det blir spennende på de nye lyktene.. Bare de kan komme snart! Bestilte dem for en og en halv måned siden. Ringte de å etterspurte forsendelsen, men de kunne ikke svare der og da. Skulle få tilbakemelding denne uken, som det forresten kun er EN dag igjen av! Blir irritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Nå har det gått en liten stund, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Tenker senk og frontlykter er neste på lista! M-tech II fanger er endelig lakkert og montert! Syns resultatet ble helt greit, med tanke på prisen Tåkelys kommer! LED pærer i ryggelys gjorte virkelig susen Ellers har sommerfelgene på hele 17'' kommet på.. Ikke wow, men OK Tok forresten vårvasken med Vin Diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Bestilte nye frontlykter idag. Linseoptikk og CCFL ringer Jeg har også rykket ut nye felger. 18" Sharif på 235 bredde Kunne ikke si nei når jeg fikk såpass kompispris..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staashe Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Et lite "stemningsbilde" når jeg nettopp hadde montert de nye lyktene Syns det ble et helt OK rykk opp på stigen xenon (35W 6000K) vil bli montert etter PKK Nyrene har jeg plastidippet svart, noe som fungerer utrolig bra! Holder som bare pokkern, selv med høytrykksvask på nært hold! Neste blir å teste svart tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masho Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Veldig kul bil. Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Så ut som en pen bil dette. Lakka du fangeren selv med boks også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå