Gå til innhold

JA TAKK til underspyling!

Dooh
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg er en av dem som liker å vaske bil for hånd, men som gjerne skulle hatt underspyling av bilen til tider. Dette er per dags dato vanskelig å få gjennomført, og jeg sendte derfor inn en forslag til Statoil på Facebook for å høre om dette var mulig å ordne. Så langt har dem vært positive, men hvis det er flere som kunne tenkt seg dette, og brukt 1 minutt til å vie en "LIKE" til posten så hadde dette vært supert!

https://www.facebook.com/statoilfuelretailnorge/posts/527120563976740?notif_t=like

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller å kjøpe seg (som jeg har gjort) en underspylingsdyse til høytrykksvaskeren. Denne når jeg over alt og spyler bilen under hver gang jeg har vært ut i dårlig føre.

Desidert BEST og BILLIGST :applause:

Har en Nilfisk pro vasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller å kjøpe seg (som jeg har gjort) en underspylingsdyse til høytrykksvaskeren. Denne når jeg over alt og spyler bilen under hver gang jeg har vært ut i dårlig føre.

Desidert BEST og BILLIGST :applause:

Har en Nilfisk pro vasker.

Men nå er det ikke alle som har mulighet til å vaske inne med høyttrykkspyler heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke værre en å ta en børsteløs vask

Hadde det ikke vært for at det koster 169 kr(tror jeg det var) for billigste vask med underspyling. Og hvis jeg velger å betale for det, er det bortkasta penger når jeg allikevel kommer til å vaske den med svamp, for jeg er ikke fornøyd med børsteløs vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at det koster 169 kr(tror jeg det var) for billigste vask med underspyling. Og hvis jeg velger å betale for det, er det bortkasta penger når jeg allikevel kommer til å vaske den med svamp, for jeg er ikke fornøyd med børsteløs vask.

Svampevask er knapt mer skånsomt en automaten, så skjønner ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svampevask er knapt mer skånsomt en automaten, så skjønner ikke problemet :)

I denne rekkefølgen pleier jeg å vaske bilen min. Spyling - Skumme - Spyling - Sonax svampevask - Spyling - Turte wax swamp - Spyling - Tørking. Mener du dette er like lite skånsomt som en maskinvask? Jeg er i hvert fall fornøyd med denne metoden, og langt i fra fornøyd med vaskeautomat. Men hver for sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv veldig fornøyd ved bruk av svamp i mange år! Bilen ble alltid blank og fin, men etter et par år oppdager jeg at jeg har påført lakken små microriper jevnt over hele bilen. Bilen ble satt bort til en kar som var rå til å polere og fikk de heldigvis bort. Vasker idag med samme metode, men har byttet ut svampen med en vaskehandske av god kvalitet og har ikke sett mikroriper siden! Du burde bytte ut svampen du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...