Dooh Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Heisann Jeg er en av dem som liker å vaske bil for hånd, men som gjerne skulle hatt underspyling av bilen til tider. Dette er per dags dato vanskelig å få gjennomført, og jeg sendte derfor inn en forslag til Statoil på Facebook for å høre om dette var mulig å ordne. Så langt har dem vært positive, men hvis det er flere som kunne tenkt seg dette, og brukt 1 minutt til å vie en "LIKE" til posten så hadde dette vært supert! https://www.facebook.com/statoilfuelretailnorge/posts/527120563976740?notif_t=like Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Det er jo ikke værre en å ta en børsteløs vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Eller å kjøpe seg (som jeg har gjort) en underspylingsdyse til høytrykksvaskeren. Denne når jeg over alt og spyler bilen under hver gang jeg har vært ut i dårlig føre. Desidert BEST og BILLIGST Har en Nilfisk pro vasker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Eller å kjøpe seg (som jeg har gjort) en underspylingsdyse til høytrykksvaskeren. Denne når jeg over alt og spyler bilen under hver gang jeg har vært ut i dårlig føre.Desidert BEST og BILLIGST Har en Nilfisk pro vasker. Men nå er det ikke alle som har mulighet til å vaske inne med høyttrykkspyler heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Det er jo ikke værre en å ta en børsteløs vask Hadde det ikke vært for at det koster 169 kr(tror jeg det var) for billigste vask med underspyling. Og hvis jeg velger å betale for det, er det bortkasta penger når jeg allikevel kommer til å vaske den med svamp, for jeg er ikke fornøyd med børsteløs vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 kan da si at shell 7eleven(gammle hydro texaco) har underspylig i turtle wash hallene sine her i haugesund. fantastiske greier. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Det er jo ikke værre en å ta en børsteløs vask Hadde det ikke vært for at det koster 169 kr(tror jeg det var) for billigste vask med underspyling. Og hvis jeg velger å betale for det, er det bortkasta penger når jeg allikevel kommer til å vaske den med svamp, for jeg er ikke fornøyd med børsteløs vask. Svampevask er knapt mer skånsomt en automaten, så skjønner ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Blir jo bare halve bilen som blir middelmådig vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 De fleste som er litt interessert i bilpleie bruker vel en vaskehanske, og starter gjerne vasken med skumkanon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvor bor du? NAF på Hasle skal visstnok ha egen underspyler men jeg har heldigvis flytta fra Oslo så har ikke sett den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Dersom du vasker med svamp kan du like gjerne hive den i maskinen med børste Men støtter forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvor bor du? NAF på Hasle skal visstnok ha egen underspyler men jeg har heldigvis flytta fra Oslo så har ikke sett den selv. Dette stemmer, men egner seg ikke om man har senket bil, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dooh Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Det er jo ikke værre en å ta en børsteløs vask Hadde det ikke vært for at det koster 169 kr(tror jeg det var) for billigste vask med underspyling. Og hvis jeg velger å betale for det, er det bortkasta penger når jeg allikevel kommer til å vaske den med svamp, for jeg er ikke fornøyd med børsteløs vask. Svampevask er knapt mer skånsomt en automaten, så skjønner ikke problemet I denne rekkefølgen pleier jeg å vaske bilen min. Spyling - Skumme - Spyling - Sonax svampevask - Spyling - Turte wax swamp - Spyling - Tørking. Mener du dette er like lite skånsomt som en maskinvask? Jeg er i hvert fall fornøyd med denne metoden, og langt i fra fornøyd med vaskeautomat. Men hver for sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Var selv veldig fornøyd ved bruk av svamp i mange år! Bilen ble alltid blank og fin, men etter et par år oppdager jeg at jeg har påført lakken små microriper jevnt over hele bilen. Bilen ble satt bort til en kar som var rå til å polere og fikk de heldigvis bort. Vasker idag med samme metode, men har byttet ut svampen med en vaskehandske av god kvalitet og har ikke sett mikroriper siden! Du burde bytte ut svampen du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Handler ikke tåden om underspyling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå