scoot Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Men skulle ikke dette forårsaket vibrasjon utenom bremsingen?
brannmester Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 mener jeg hadde akkurat det samme på en bil, men det e mange år siden... på min 5 serie byttet jeg bremseskiver ofte en stund, men da va det casterstag det va problemer med, men den rista bare ved nedbremsing..
Xavi0n Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Det kan være noe i understellet men det viser seg bare ved bremsing sa belastningen av bremsingen "presser" fram feilen
scoot Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Vel, det som er nytt på min bil den siste måneden er følgende: - Casterstag - Nedre bærearm - Stabstag - Endeledd - Hjullager - Knirkeforing bak Og nå er kontoen tom og jeg er lei, så hvis noen kunne kjørt på meg når jeg kom fra høyre hadde jeg satt pris på det
scoot Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Navet? Det er jo nytt, det sitter jo på hjullageret
manta-a Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Vært borti vibrasjon pga slitt styrestag før.Og ska du jo på 4hjulkontroll så e det like greit og bytte det med det samme =)
Xavi0n Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Kjør rundt i byen å vent til en taxi eller buss bryter vikeplikten så er du kvitt problemet
bjalle Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Er det dekk som er urunde så vibererer det i solskjermen og passasjer setet ,spesiellt mellom 80-110kmt,men ingen vibrasjon i rattet.
scoot Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Det jeg også så for meg, trodde ikke dette skulle ha innvirkning kun ved brems.
bjalle Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Nei har ikke merket det på bremser når jeg har hatt urunde dekk,da ville jeg undersøkt om calipere tar jevnt foran først for å utelukke det.
scoot Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Vel, nå har jeg en "morsom" oppdatering. Satt på de gamle skivene, kjørte en runde for å bremse inn de nye klossene. Jaggu, så bra har bilen aldri verdt. Biiittelitt vibrasjon mellom 60-70 ved javn brems, men det er såpass at det velger jeg å leve med. Konklusjon - Uoriginale bremseskiver er noe dritt, BMW hater dem, JEG hater dem. Penger i dass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå