liffi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Har et rustfritt lokk i garasjen svart, men lakkering er vell ikke no problem hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 bulkmessig? fyr opp noen bilder a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Kan sende deg noen bilder på mms eller no i morgen. Var bulkfritt å ripefritt når jeg la det velkl for 2 årsiden. Stabbla mye inni der siden den tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 venstre fremre kaliper har hengt litt av og på nå, og nå er den rævva. + at den bremser generelt dårlig! så fikk idag NYE kalipere foran, også bestilte jeg brembo slissa skiver og yellowstuff klosser. så nå går det kanskje ann å bremse, og tilogmed på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 liten update på denne også. siden sist har jeg bytta til Zimmermann race skiver og yellowstuff klosser + nye kalipere. så nå bremser den meget bra!ellers blir den bare brukt som en vanlig bruksbil, kjører overalt. siden turbo e34n ikke ble klar til E30Meet måtte denne få svi utpå banen, men ble positivt overrasket over hva en 525 orker! skal ikke skryte på at det er værst, men var faktisk veldig morsom å kjøre digger det siste bildet:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Onkel sin m3 også !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Onkel sin m3 også !!! Ja artig det bilde av onkel sin M3 tøft med E34 din i bakgrunn Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 her skjer det ikke stort, den blir bare brukt. og er litt i tenkeboksen om jeg skal selge den før vinteren.. prøvde med gamle hjula til den blå: synes det er tøffere med mørke hjul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 her på VACN treff på rudskogen: bilen blir jo mere banekjørt mer enn de andre jeg har:P så derfor tar jeg det litt rolig, siden det er bruksbilen som skal kjøres hjem igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Spæærra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 hehe, må til! skjer ikke så stort med denne, blir bare brukt til alt:) har bestilt nye bremser bak også da de henger litt + nytt tanklokk hengsel da det snart detter av + litt småtteri:) bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 vinterhjula på og klar for snø nå! brukte ACS hjula og vinterdekk jeg hadde liggende, siden de acs hjula ikke ble brukt etter jeg satt på de mørke felga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Fin bil.. godt å se at noen faktisk gidder å feste m5 skjørt skikkelig og ikke bare kjører på med sikaflex.... Har to bagasjelåk liggendes og noen grå dører, men er ikke hjemme før om 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Digger eksos lyden din mister:) Når jeg hentet gulvteppet fra den e34 delebilen din. Og lå bak deg på vei til verksted, kunne høre den dype tonen i min egen bil:) Ole.Jordan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Vakker e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå