galekz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 håper da det! litt små forbanna nå! bestilte meg jo coilover kit i fjord, som jeg skulle montere nå når jeg får delane fra gs så var jeg å sjekka litt, fant ut at jeg ikke har nivåregulering alikevell så må nok bestille meg nytt coilover kitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Oh... kjipt, har ikke nivåregulering selv jeg, men var heldig å fant det ut før jeg kjøpte Men du får vell solgt det du kjøpte vell Hvilket coilover sett satser du på da? Og blir det M-pakke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 hehe oh ye s:P jada blir vel solgt etterhvert ^^jeg er usikker på å kjøpe supersport black evelution igjen, men man kan jo alltids prøve annet hva slags har du? jada blir m pakke etterhvert men blir pappa i juli så blir nok lite penge bruk på bilen på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jeg har supersport black evo Syns den ble rimelig god å kjøre faktisk... Du får ha gratulere da Blir en fin familievogn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 tenker jeg bestiller samme sette ja håper jeg får returnert det jeg har, det er jo ikke brukt så, bare åpna hehe jo takk ja blir nok knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Ser godt ut så ut til å være lite rust på dene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Da har jeg kikkagjennom tråden din og må si det er fin bil du har der, hold rusta i sjakk og vær nøye med vedlikehold så har du god bil i lang tid fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Noen som er ekspertert på iPhone shit her? Låner en fortiden , er ingen lyd når jeg ser videoer, folk ringer eller jeg får melding.. Når jeg hørrer på spotify er det lyd. Hva kan ver galt? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Obs, feil tråd...... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Obs, feil tråd...... Sent from my iPad using Tapatalk HD ikke så enkelt at det er den knappen på siden som er satt slik at den er på lydløs? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Ser godt ut så ut til å være lite rust på dene ja er så vidt det er noe det lille som er blir fjernet i sommer eneste plassen som er, er på høyre sideskjørt men er bare en liten flekk Da har jeg kikkagjennom tråden din og må si det er fin bil du har der, hold rusta i sjakk og vær nøye med vedlikehold så har du god bil i lang tid fremover. hehe ja var planen Obs, feil tråd...... Sent from my iPad using Tapatalk HD no probs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 da hadde jeg bestilt litt karbon folie sånn at jeg få trekt om de stygge intriør listene midlertidig Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 ser da ut som en meget pen touring du har! kombinert med riktig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 ser da ut som en meget pen touring du har! kombinert med riktig motor! hehe takker takker ^^ blir nok bedre med tiden ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå