Mariuskv Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Blir bra med coils! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Ja håper da det Sitter å sikler på nye felger om dagen -.- så får se om jeg bestiller nye i neste uka xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Ja håper da det Sitter å sikler på nye felger om dagen -.- så får se om jeg bestiller nye i neste uka xD Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilke felger var det du skulle ha da? hadde vert sykt med style 95 på din, med coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Nei det må jo være litt hemmelig! Coiloversa er på vei i posten, blir montert pm 2 uler tenker jeg Er vel ikke bare bare å finne style 95 felger heller da Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Fått foliert listene mine i dag skal få tatt midt konsollen i morgen syns det ble bedre allerede ^^ Ble ikke helt 100 prosent, ble noen bobler og kantene ble ikke helt bra men så bedre ut en tre listene Men er jo bare midlertidig skal ikke børsta stål lister etterhvert ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Gleder meg til resultatet! Så jo greit ut det der a, blir jo ett helt annet interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Hehe da slipper jeg hvertfall de jævla tre listene! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Da fikk jeg foliert midt konsollen også så her er endelig resultat, ble ikke helt 100% men ble fornøyd siden det er første gang jeg har foliert noe ^^ Sorry for skitten bil >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Fått gjort noe fornuftig mens jg venter på coiloversa, pressa ut gamle føringene å montert gs performance foringer i casterstag og powerflex foringer i bærearmene før Etter Etter Bærearm og casterstag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 blæææ! prata med QWT nettopp, enda 2 uker til jeg får coiloverkittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Den helvettes gs katalogen kom jo i dag så da klarte jeg jo ikke dy meg xD Fått bestilt studs, nye høyttalere foran, "opp pussings sett" til front lyktene og rød og gjennomsiktig lamin-x Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Fått noen flere deler fra schmiedmann i dag hånsbrekks delene som jeg har ventet på i 1mnd... Fortsatt ikke noe coilovers enda.. -.- Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Kjipt med leveringstid, føler med deg men bestilt lamin x? På frontlyktene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Hehe jepp, skal ha den røde på baklytene og den blanke skal på frontlyktene etter oppussing for å prøve å bevare dem litt mere Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Hehe jepp, skal ha den røde på baklytene og den blanke skal på frontlyktene etter oppussing for å prøve å bevare dem litt mere Sent from my iPhone using Tapatalk Okei, da skjønner jeg Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå