aalgaard Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hvilke coilovers har du bestilt? Blir bedre og bedre dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Supersport black evelution ja håper da det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Yey fikk pakke fra gs i dag også prata jeg med qwt i dag og coilover kittet er på vei opp blir sendt i morra Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt noen litt tøffe mytre? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Da Har endelig coilover kittet kommet! og det var det rette ^^ åpna å sjekka xDda var det egentlig bare å vente til man gikk på fri igjen sånn at man kan begynne å få skrudd på Alle delene man har liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Har ikke du kjøpt coilovers før en gang? eller blander jeg med noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 haha nei det stemmer! meneh! jeg bestilte til biler med nivå regulering bak noe jeg trudde jeg hadde (A) men så var jeg jo og så og da viste det seg jo at jeg hadde jo selvfølgelig ikke det også bestilte jeg nytt kitt men det tok jo år og dag før det kom først 3 uker til norge så 1 uke opp til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 åå, trodde alle stasjonsvognene hadde det så og si vertfall de med motor i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 haha! akkuratt det samme trudde jeg også! helt til jeg var å leste på tråden til Tzunami han hadde heller ikke nivå regulering i å han hadde vel en 525 tds?men for min del så spiller det ingen rolle om jeg har det! er mindre å vedlikeholde og billgere å ha uten! og ikke minst jeg får senka bilen MERE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hehe ja helt klart bedre uten egentlig, alt for mykt det luft greiene for min smak vertfall Har jo det på min selv om det egentlig er en 520D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 ja og du har vel hatt ganske mye problemer med luft fjeringa også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 nja klarte selv å ødelegge en luft kobling, og kompressoren fikk et kick når bilen var tom på strøm. så den gikk til en luft belg sprakk Bilen var bra høy i ræva en liten stund kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 haha såpass ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Skulle egentlig skru denne fri uka, men det ble ikke noe av desverre. Så fant like greit ut at man kunne hente seg ny bil Par bilder av blien fra salgs annonsa, skal få tatt noen flere i morgen Så tok jeg et i stad, tok bare ut parklys pærene for å få us lights, men skal in angel eyes etterhvert så det blir bare midlertidig skal få slengt opp tråd når jeg kommer hjem Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Så pen ut den bra utstyrt! Motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå