Dal-z Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Farge? Neis, si det.. Ville valgt noe som vil få et tema som går igjen på resten av bilen Tror nok kvaliteten på det meste er ganske så grei, kjøp noe med et merke på, så er du litt tryggere, mine virker ihvertfall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Farge? Neis, si det.. Ville valgt noe som vil få et tema som går igjen på resten av bilen Tror nok kvaliteten på det meste er ganske så grei, kjøp noe med et merke på, så er du litt tryggere, mine virker ihvertfall bra. link på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Tipper du finner de dersom du søker på "VMS lug/lugs" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Skal se hva jeg finner Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Tipper du finner de dersom du søker på "VMS lug/lugs" Er det disse? http://m.ebay.com/itm/250696683886?nav=SEARCH Hvis det er de, hvordan passer de inn i felgen med tanke på vinkelen på de? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Jada! I dag så skulle jeg få bytta hele forestillinga å montere coilover kitet! Men dette viste seg å være et helvette -.- fikk av delene rimelig greit, men når jeg fikk av bærekula, casterstaget og ytre endeledet så sto hylsene fra spindelen igjen på alle 3 staga -.- og det er ikke sjans i helvette at det er mulig at de går av!!! Dette var på begge sider -.- alle 3 stagene på hver side. Var dårlig til å ta bilder men har er par Også bytta jeg stabstags foringer i powerflex black seriers, de var også kukete å bytte Må ringe gs i morgen å få nye hylser. Forhåpentligvis får jeg disse i løpet av neste uka, låner 325'n te bestekompisen min for øyeblikket men vil jo ha min på veien igjen Meeen her er noen bilder hvertfall, av de forbanna hylsene Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Litt bilder fra i går Snart ferdig med bilen bare å hive på studs bak og justere hånsbrekke slenger ut bilder av bilen litt senere Sent from my iPhone using Tapatalk Mr Mykland og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Her er et par bilder skal få vaska den i morgen og ta flere bilder ^^ Skrudd helt i bånn bak, men ble rimelig perfekt høyde bak ^^ Trur jeg må ha nye felger, studsa synes ikke engang xD Bilen ferdig skal få vaska den i morgen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Hvordan er bilen å kjøre nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Hele forestillinga er jo ny med powerflex og gsp foringer så den er som en ny bil ^^ syns ikke den var for hard, lurer på om deb er litt for slapp i ræva. Men har alle de gamle delene liggende bak i bilen så får teste på mandag uten delene i bilen kanskje litt bedre da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Hele forestillinga er jo ny med powerflex og gsp foringer så den er som en ny bil ^^ syns ikke den var for hard, lurer på om deb er litt for slapp i ræva. Men har alle de gamle delene liggende bak i bilen så får teste på mandag uten delene i bilen kanskje litt bedre da Sent from my iPhone using Tapatalk Deilig Ble seende veldig bra ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2014 Ja syns det selv men må space ut foran litt ser jeg xD Usikker på hvor mye da Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Blei døds bra ^^ må få kjøpt coils te min au er det gs bremse pakka du har satt på i tillegg? Å SS black evo coilovers ?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Takk for det ^^ Ja bare å få skrudd det med! Nei gs hadde ikke sånne type bremse skiver til min bil så kjøpte på Ebay koster sirka like mye som zimmerman skivene på koed Stemmer ss evo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Lavere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå