Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.

Anbefalte innlegg

Farge? Neis, si det.. Ville valgt noe som vil få et tema som går igjen på resten av bilen :)

Tror nok kvaliteten på det meste er ganske så grei, kjøp noe med et merke på, så er du litt tryggere, mine virker ihvertfall bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge? Neis, si det.. Ville valgt noe som vil få et tema som går igjen på resten av bilen :)

Tror nok kvaliteten på det meste er ganske så grei, kjøp noe med et merke på, så er du litt tryggere, mine virker ihvertfall bra.

link på dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jada! I dag så skulle jeg få bytta hele forestillinga å montere coilover kitet! Men dette viste seg å være et helvette -.- fikk av delene rimelig greit, men når jeg fikk av bærekula, casterstaget og ytre endeledet så sto hylsene fra spindelen igjen på alle 3 staga -.- og det er ikke sjans i helvette at det er mulig at de går av!!! Dette var på begge sider -.- alle 3 stagene på hver side.

Var dårlig til å ta bilder men har er par :)

Også bytta jeg stabstags foringer i powerflex black seriers, de var også kukete å bytte :P

Må ringe gs i morgen å få nye hylser. Forhåpentligvis får jeg disse i løpet av neste uka, låner 325'n te bestekompisen min for øyeblikket :P men vil jo ha min på veien igjen :)

Meeen her er noen bilder hvertfall, av de forbanna hylsene

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par bilder :) skal få vaska den i morgen og ta flere bilder ^^

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Skrudd helt i bånn bak, men ble rimelig perfekt høyde bak ^^

Postet bilde

Trur jeg må ha nye felger, studsa synes ikke engang xD

Postet bilde

Bilen ferdig :D skal få vaska den i morgen :P

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele forestillinga er jo ny med powerflex og gsp foringer så den er som en ny bil ^^ syns ikke den var for hard, lurer på om deb er litt for slapp i ræva. Men har alle de gamle delene liggende bak i bilen så får teste på mandag uten delene i bilen kanskje litt bedre da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele forestillinga er jo ny med powerflex og gsp foringer så den er som en ny bil ^^ syns ikke den var for hard, lurer på om deb er litt for slapp i ræva. Men har alle de gamle delene liggende bak i bilen så får teste på mandag uten delene i bilen kanskje litt bedre da :P

Deilig :P Ble seende veldig bra ut hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ^^

Ja bare å få skrudd det med! :D

Nei gs hadde ikke sånne type bremse skiver til min bil så kjøpte på Ebay :) koster sirka like mye som zimmerman skivene på koed :)

Stemmer ss evo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...