Freakshow Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 jeg sliter veldig med å finne sommerfelger te bilen noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Style 95 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 neh, vil ha kant felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 men er jo et helvette å finne noe ikke alle har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hehe, ja det blir ofte mye av det samme dessverre Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Noen som veit ossen pærer som skal i grøfte lysene mine? om det er h8 eller hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 og noen som veit ossen kelvin og watt det er i orginale xenon lysa på e39? Sånn at jeg får samme farge i Angel eyesa som resten av lysa sku bestille xenon kit må bare vite hva jeg skal bestille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Sjekk i led lys tråden på "teknisk" så tar du å kjøper hvite ledlys til AE Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 finner faen ikke den LED greia på teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Kanskje fordi den låg på annet bil og motorprat. Hehe, viewtopic.php?p=2534661#p2534661 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Uff, skal man? skal man ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kjør på "the most flickable sled on snow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 nja må se da hadde man fått de i posten montert de til lese lysa funka jo selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Noen som veit ossen det er og Senke e39 touring med luftfjering bag?? vil ha den lav men vil liksom ikke ødelegge all kjørecomfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XXL Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Flott bil Vi kjørte også tur til Kirkenes i vår 530d, men om mulig en litt lengre rute enn den du fulgte...6970 km endte vi opp med, og var søkklastet med shopping etter Haparanda. Den fantastiske motoren nøyde seg likevel med snitt på 0,43 inklusiv turer og utflukter i Kirkenes. Trodde ikke på kjørecomputeren, så jeg begynte å registrere ved tankpåfylling det egentlige forbruket...samme resultat. Bøyer meg i støvet når en har 231000 på telleren og ytelsen er så bra PS: Selv med sports-setene ble man litt stiv med 700 mils tur... Uansett, flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå