Freakshow Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 Bytte 330 mot min e30 til våren? Med mellomlegg fra meg selfølgelig Send meg pm med info om bilen Sent from my iPhone using Tapatalk Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2014 (endret) Har foresten kjøpt et til sett med Felger til bilen da solgte et nytt sett med rondell d58 til bestekompisen min for noen år siden, og sa til han at når han kvitta seg med bilen så skulle jeg ha de igjen så fikk kjøpe de tilbake like strøkene til 4000kr ser fortsatt helt nye ut xD bilder av felgene på gamle touringen så går ned til 18" på bilen og planen var å få godkjent de i vognkort hvis noen har tuv papirer til disse eller veit hvor jeg kan få tak i hadde jeg satt veldig stor pris på det! så ble 2 felg sett på en snau mnd nå gjenstår det bare å få kjøpt vinterhjul til bilen det blir gjort i løpet av sommere, står mellom zito wp111 i 9,5 18 eller GS performance D44 i 9.5 18. så hvis noen har innspill så er det bare å komme med! Zito wp111 GS d44 Endret Desember 22, 2014 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 det er dama si det! fikk Felg vaske kitt fra swissvax i julegave nå er far fornøyd! http://www.swissvax.no/produkter/felg-dekk-produkter/swissvax-wheel-cleaning-kit Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 lite skjer med bilen om dagen, den står fortsatt til vinterlagring. må vel kanskje få sparka meg selv i ræva å få dratt bort å henta de delene jeg skulle fiksa før våren er her sett litt mere på vinterfelger også xD cosmis racing 10" brei hele veien XXR 527 18" 9.75J ET20 hele veien hvis noen har noen innspill så er det bare å komme med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Tror cosmis racing hadde blitt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Tror cosmis racing hadde blitt rått! ja trur det jeg også! trur egentlig alle felgene adde vært råe men gs felgene og de sorte måtte blitt lakka tenkte på hvite da eventuelt men trur cosmis racing felgene kanskje hadde vært kulest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) BAH! kan den forbanna våren komme snart? jeg savner diesel dyret mitt! Endret Februar 20, 2015 av Freakshow Mariuskv og vaskemaskin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Flott bil og nydelige oppgraderinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Takk for det takk for det Blir nok bedre etterhvert også ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Februar 25, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Gleder oss til å se mer Ja våren må komme snart! Bestemt deg for hvilke felger enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja jeg og Ja uff er litt lei snø og er lei av å kjøre e46 xD Blir rondell felgene i sommer også får jeg se litt nærmere høsten hva som blir vinterfelger ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Da har jeg vært borte der bilen står og tatt av lykter foran, ratt og speedometeret ^^ Trur jeg har nok ratt hvertfall xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Noen som har noe tips til front leppe? alle har jo mtech front fanger, det er jo absolutt det peneste men alle har det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Noen som har noe tips til front leppe? alle har jo mtech front fanger, det er jo absolutt det peneste men alle har det jo! Stemmer for m front egentlig Hvor ofte møter man en strøken e39 med m front da? Greit at alle har det på forum osv, men er nå ikke så altfor mange man møter på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Stemmer for m front egentlig Hvor ofte møter man en strøken e39 med m front da? Greit at alle har det på forum osv, men er nå ikke så altfor mange man møter på veien Nja må se! Syns alle på forumet har den, drar man på treff har jo alle det xD Strøken og strøken ekstremt lite rust, men sliten i lakken Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå