Freakshow Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 I dag bestilte jeg noe mere Snacks til bilen og demonterte billig AE pærene. ble seende så dumt ut med hvite AE og vanlige grøftelys
Freakshow Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Yey fikk masse fra ebay i dag! nytt til displayet ! crom ringer! til xenon i langlysa! var bare 1 i pakka så får bestille en til h7 til langlys h8 til tåkelys!
Freakshow Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 yey more stuff! må bare finne tid til å montere alt Led lys i orignale Bmw oranges farger AE leds. som var jævlig bra selv med full solskinn på seg! Mtech på passasjer side og Billig på fører side Mtech på passasjer side og Billig på fører side
Freakshow Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 litt flere bilder Mtech på begge sider fått et merkelig grønnsjær på fører siden i ytterste ringen :S Passasjer siden ser det bra ut må bare få Montert xenon kittet i Grøftelysa
Freakshow Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 fikk ny snaks i posten må bare finne tid å få montert alt jeg har bestilt >.<
Freakshow Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 Da var man på vei til Kristiansand for å hente e46 320 coupe Tenke jeg måtte ha leketøy på siden av så hadde planer om å bygge m3 ^^,
Freakshow Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Skrevet Juni 15, 2013 Da hadde jeg hentet 320 coupen i kristiansand. veldig fornøyd med bilen. gått 260 000 med bare lang kjøring. Eid av en kar i 50 års alderen siden 2001. og før det eid av en gammal man som hadde den fra 1999 til 2001 da den blei importert til norge. det er et par overflate rust flekker på bilen og det er alt. har gått over hele jævla bilen og fant ingen ting bilen har nettopp vært på Verksted å bytta deler til 35 000. noe som ikke bryr meg siden den skal pelles i biter. men veldig positift for min del tatt veldig godt vare på. motorommet er helt og pent, Dellskin interiør med sports stoller inni. og Msport orginalt understell
Freakshow Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 litt bilder av 320'n og m3'n til en kompis er vel litt sånn før og etter bare min blir blåååå!
Freakshow Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Fikk gjort litt med 530'n i dag også! bytta luft filter, trudde det skulle ligge et problem der siden den ikke går som den skal. trudde det kanskje var et tett luft filter men neida =/ får diagnose utstyr i neste uka så da får man bare begynne å feilsøke desverre fikk montert Led pærer i tåkelys, montert nye skilt holdere, nye emblem og justert bakluka
Freakshow Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 gamle emblemet bak Gamle og nye De to nye Led pærene forfra Ble kjempe bra på bilen
Freakshow Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Fikk montert ny visker arm og viskerblad bak også! men det viste seg at motoren ikke funker da satt den opp sånn siden den ikke funker uansett fikk vindavisren bak i dag Emblemet bak skitten bil da Emblemet foran Skiltholder bak Skiltholder foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå