KireS Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Aha, da så jeg deg tror jeg. Synes det var noe kjent med deg, så deg sikkert på treffet ditt i sommer. Jeg var der med fruen. Møtte deg forøvrig i hønefoss i går kveld når jeg hadde kommet hjem fra kjøringa når du svingte inn på shell. Ja 316 var fin den men faller fort til kort med bakhjul strekk på is når det gjelder å få opp farta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Aha, da så jeg deg tror jeg. Synes det var noe kjent med deg, så deg sikkert på treffet ditt i sommer. Jeg var der med fruen.Møtte deg forøvrig i hønefoss i går kveld når jeg hadde kommet hjem fra kjøringa når du svingte inn på shell. Ja 316 var fin den men faller fort til kort med bakhjul strekk på is når det gjelder å få opp farta! Beklager at jeg ikke følger med 316 var veldig letthåndterlig syns jeg, men det er klart at rett fram, er det xdrive som kommer i gang fortest. Og der var jo 120'n veldig leken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Så gromt john! Du har virkelig en fot eller to innenfor bilbransjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Det der må være en liten drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Stjeler tråden din John og legger ut noen bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå