Gå til innhold

Hva trur folk om denne bilen?

rookie
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke kjennskap til denne bilen, men den lå nettopp ute til salgs av prodrift som hadde en meget trist sak i forbindelse med triksing av km.

Ble opprettet tråd her inne om det tilfellet, men den er nå slettet.

Like etter kom denne bilen med ny annonse og privat selger.

Trenger ikke være noe juks altså, men bare nevner det.

Derimot er jo bilen ombygd, så du må jo nesten vurdere selv om du vil betale såpass mye for en ombygd når du kan få originale 2001 modeller til kanskje samme pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz helvettes møk da, vist noen har triksa osv med KM-tellern på den.... Tjaaa orginale ligger vell på rundt 400tusen ser det ut som, ligger on 03 modell til 440tusen og det blir litt for mye syntes nå jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz, åfaen bare ser dem som ligger ute nå jeg, syntes dem er ganske overprisa egentlig... Var i banken idag og hørte ang lån, jeg kunne ikke få lån med pant i bil sålenge bilen var eldre en 10år ? noen som veit om noen steder der man kan få lån osv ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til bilen,den gir meg en dårlig mage følelse. Samt som Roger sier så får du fine originale eksemplarer til 350.- men det er ikke sesong for å handle M3 enda. Det vil begynne å ta seg opp fra April av. Et lite tips så ville jeg tatt en titt på www.mobile24.de for eksempel, her tror jeg det kan være penger å spare. Men husk om du skal importere selv så bør du regne min. 10.000.- i reisekostnader, men igjen kor kult er det ikke kjøre feit M3 fra Tyskland til Norge? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz, jeg har ikke hørt meg så mange steder ang bil lånet :) jah blitt jævlig usikker selv også, jepp blir nokk bedre utover se, har tenkt tanken og gå inn og skjekke i tyskland, men blir det ikke mye styr og helvette med pappiere\få den regga her i norge a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke bilen og har kun sett på bildene, men jeg får litt dårlige følelser med en gang når de avbilder et møkkete motorrom på en M-bil og lakk og frontrute ser ut som om den har stått lagret under bjørketrær i flere år. Hva er det som er galt med lakken på panser samt skit på frontrute på første bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz, jeg har ikke hørt meg så mange steder ang bil lånet :) jah blitt jævlig usikker selv også, jepp blir nokk bedre utover se, har tenkt tanken og gå inn og skjekke i tyskland, men blir det ikke mye styr og helvette med pappiere\få den regga her i norge a?

Nei, folk tror det er veldig mye styr men det er ikke det.

1.Finn bilen på internett. Det sikreste er å handle fra merkeforhandlere.

2. Undersøk om bilen kan betales netto ( uten moms ) Hvis ikke det går så må du innom tollen på tyske grensen for å få igjen momsen men du får kun refundert tyske momsen så lenge du kjøper hos forhandler.

3.Skriv kjøpekontrakt og sørg for at tyske vognkortet følger med samt at bilen er TUV godkjent ikke minst at den er E-merket og COC dokumentet følger med fordi dette skal vises frem hos biltilsynet uten at du må bestille time hos biltilsynet.

4.Få tysk forhandler til å lage eksportpapirer ( dette skal han være pålagt etter tysk lov mener jeg å huske )

5. Når bilen kommer til Norge må bilen Momses eller fortolles inn samt registrere den.

Det skal vell være det. Et annet tips kan også være å bruke ekspeditør da blir prosessen enda litt enklere men dette koster vell fort 7-10.000.- jeg vet også at mobile24 tilbyr denne tjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket priser, men tipper på at grunnen til at det ikke er så mange som importerer e46 m3 har noe med avgifter og gjøre!

Lander sikkert vesentlig høyere enn norsk markedspris i de fleste tilfeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...