JonasFB Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Hei Fjærern forran på bilen knakk her om dagen og tenkte å kline til med en liten oppgradering. Skal kjøpe dette settet: http://www.partsandretards.no/senkesett ... -evolution Spm er som jeg trenger å bestille noen flere delere? Eller er det plugg and play? Takker og bukker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Det er et meget godt valg. Plugg and play, alt skal følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Ville ha bestilt nye "kjøttbein" (hvis det er det på bilen din), og nye topplager bak. Kjekt å bytte ut disse når du først holder på, og det koster ikke mange kronene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ok, bra! Da gleder jeg meg til å få fikset dette i helgen. Ser ikke altfor vanskelig ut å montere coilovers? Hva disse "kjøttbeina" er aner jeg ikke? hehe Da skal jeg skaffe topplagre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ville ha bestilt nye "kjøttbein" (hvis det er det på bilen din), og nye topplager bak. Kjekt å bytte ut disse når du først holder på, og det koster ikke mange kronene. Stabstag ja, hehe. det følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Har brukt coiloverane der 2 ganger å ble meget lite fornøyd.. Får ikke senka lieke mye som TUV pappira tillsier. så smeller hjelpefjørene når du svinger. Litt i mykeste lage når en senker.. Men smak å behag det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 syntes det virker greit nok jeg nå har ikke jeg prøvde noen andre sett da. blir ganske anderledes kjøreegenskaper på bilen. var uvandt i starten. blei mye tyngre på rattet enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Har brukt coiloverane der 2 ganger å ble meget lite fornøyd..Får ikke senka lieke mye som TUV pappira tillsier. så smeller hjelpefjørene når du svinger. Litt i mykeste lage når en senker.. Men smak å behag det. Smeller i hjelpefjærene? Montert feil da eller? Fjærene følger demperene, men hvis du har glemt den skåla som skal stå under lageret blir det sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Trudde den var glemt men var ikke dt. Helt korekkt montert å ja. Begge gangene ble dt lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Trudde den var glemt men var ikke dt. Helt korekkt montert å ja.Begge gangene ble dt lik. Faktisk hørt en liten smellelyd et par ganger jeg også. Foran tror jeg. Men dette er ved kjøring over skarpe dumper. Ikke i svinger eller liknede. Noen som vet hva det kan komme av? Høres ut som om to metallplater smeller inn i hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Bærekuler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Hm, tja kanskje det. Lyden har forsvunnet nå. Litt merkelig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Smalt i mine FK coilovers også ved sving siden jeg hadde glemt å sette på skiven som skulle ligge mellom topplager og fjærskåla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Fant probbleme på e39'n å. La seg snø å dritt som frøs over natt oppi fjeren. Helt bra no som våren har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Mitt problem var ikke i sving, men over skarpe dumper. Jeg har montert den skiva under tårnlagret. Men problemet er jo bort nå, i hvert fall foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå