Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville ha bestilt nye "kjøttbein" (hvis det er det på bilen din), og nye topplager bak. Kjekt å bytte ut disse når du først holder på, og det koster ikke mange kronene.

Skrevet

Ok, bra! Da gleder jeg meg til å få fikset dette i helgen. Ser ikke altfor vanskelig ut å montere coilovers?

Hva disse "kjøttbeina" er aner jeg ikke? hehe

Da skal jeg skaffe topplagre bak.

Skrevet
Ville ha bestilt nye "kjøttbein" (hvis det er det på bilen din), og nye topplager bak. Kjekt å bytte ut disse når du først holder på, og det koster ikke mange kronene.

Stabstag ja, hehe. det følger med :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har brukt coiloverane der 2 ganger å ble meget lite fornøyd..

Får ikke senka lieke mye som TUV pappira tillsier. så smeller hjelpefjørene når du svinger. :)

Litt i mykeste lage når en senker.. Men smak å behag det. :)

Skrevet

syntes det virker greit nok jeg :) nå har ikke jeg prøvde noen andre sett da. blir ganske anderledes kjøreegenskaper på bilen. var uvandt i starten. blei mye tyngre på rattet enn før

Skrevet
Har brukt coiloverane der 2 ganger å ble meget lite fornøyd..

Får ikke senka lieke mye som TUV pappira tillsier. så smeller hjelpefjørene når du svinger. :)

Litt i mykeste lage når en senker.. Men smak å behag det. :)

Smeller i hjelpefjærene? Montert feil da eller? Fjærene følger demperene, men hvis du har glemt den skåla som skal stå under lageret blir det sånn:)

• 2 weeks later...
Skrevet
Trudde den var glemt men var ikke dt. Helt korekkt montert å ja.

Begge gangene ble dt lik.

Faktisk hørt en liten smellelyd et par ganger jeg også. Foran tror jeg. Men dette er ved kjøring over skarpe dumper. Ikke i svinger eller liknede. Noen som vet hva det kan komme av? Høres ut som om to metallplater smeller inn i hverandre.

Skrevet

Smalt i mine FK coilovers også ved sving siden jeg hadde glemt å sette på skiven som skulle ligge mellom topplager og fjærskåla... #-o

Skrevet

Mitt problem var ikke i sving, men over skarpe dumper. Jeg har montert den skiva under tårnlagret. Men problemet er jo bort nå, i hvert fall foreløpig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...