Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Bygging av anlegg, sjekk denne tråden: viewtopic.php?f=10&t=262373Her er min 520i executive!Etter 10 timer på tog hilste jeg på bilen for første gang i Stavanger, etterfulgt av en natt på hotell og en herlig kjøretur hjem igjen.Dette er en importert 1995 520i Executive som ble solgt for første gang i Norge på Gjøvik og har byttet eier kun én gang siden da, før meg. Nesten alt av slitedeler er byttet de siste fire årene - foringer, stag, bremse/bensinrør osv. Alt som er gjort, er gjort på verksted. Bilen er 100% original med AC, delskinn i god stand, original headunit, lyspakke - og alt virker.Planer hittil er:-Supersport senk, godkjennes i vognkort (gjort)-Rondell D58 18x8,5 & 10" (senk montert)Stereo:-Pioneer deh-80prs (montert)-10" DD VO bassmellomtoner i sparkepanel (montert)-2" DD B" horndiskanter under originale griller på dash (montert)-2x Gladen SPL 15" subwooferFortsettelse følger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ser ut som en svært pen og godt utstyrt e34, denne kan bli ordentlig bøllete. Congrats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 fin bil, liker interiøret veldig godt men vill holdt meg unna supersport senk. har hatt det på ein av mine touringa, det blir sjåande ut så du har øve snitte mye i bagasjerome:P du kan prøva deg på jom "coilovere" blir passe lav å slipper at den blir lavere bak en framme:) lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Skal følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Så ut som en bra skyss det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Blir bra dette Kjekt med så fine eksemplarer av en e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Kanskje det blir JOM justerbart istedet da ja, takk for tips! Får det for 3000,- på e-bukta ser jeg så er jo til og med billigere. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 53f62ac7b9 En som har testet dette senkesettet på sin E34 i statene hadde 7,5cm bakkeklaring med original frontfanger, uten å ha fjernet justeringen. Så med den fjernet bør det da bli bra Godt bilen blir tatt vell i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 funker dårligt å fjerne justeringa framme. Er den som holder demperen. Eg kappa ein ring å hadde de på de laveste. Nå skal eg øve på e39 coilovere framme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Du og disse e34'ne altså! hva skjedde med e39 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Er fanken mæ e34 som er tingen! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Hehe jeg orket rett og slett ikke å prøve enda noe nytt nå, Tzunami Nå vil jeg bare tilbake til det jeg vet at er tingen (som crabfish sier)! Og godt blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Heilt einig e e34 er lett biler å skrupå å gode å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 I morgen klokken 08:10 går reiser vi fra Lillehammer med tog og er fremme i Stavanger, hvor vi blir hentet på stasjonen av bilens eier, 19:15 Vi valgte tog fremfor fly fra Gardermoen (som hadde att under halve tiden) fordi jeg har hatt litt for mange ubehagelige opplevelser med fly. Blir godt å strekke på beina etter elleve timer i et sete, får håpe komfort-vognene på toget har greie seter Har også lagt inn bestilling på senk og noen nye slitedeler fra Koed. Det ble Supersport, men fjærene blir nok byttet så fort det er godkjent i vognkort. Koster uansett mindre for et komplett senkesett med dempere enn å kjøpe en og en Supersport-demper løst. Og senke-dempere må jeg jo uansett ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Enig i at E34 er det som er best. Sitter å ser etter E34 TDS isteden for 525D jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå