Gå til innhold

Min E34 executive touring, stereovogn

Anbefalte innlegg

Bygging av anlegg, sjekk denne tråden: viewtopic.php?f=10&t=262373

Her er min 520i executive!
deiaikae7cgll5scwonc.jpg
11ktwszo7eq7yntjij5p.jpg
k9cv9l9w65fo7110s7mk.jpg
lfug2xjbyawjbn21ewm8.jpg

Etter 10 timer på tog hilste jeg på bilen for første gang i Stavanger, etterfulgt av en natt på hotell og en herlig kjøretur hjem igjen.
Dette er en importert 1995 520i Executive som ble solgt for første gang i Norge på Gjøvik og har byttet eier kun én gang siden da, før meg. Nesten alt av slitedeler er byttet de siste fire årene - foringer, stag, bremse/bensinrør osv. Alt som er gjort, er gjort på verksted. Bilen er 100% original med AC, delskinn i god stand, original headunit, lyspakke - og alt virker.

Planer hittil er:
-Supersport senk, godkjennes i vognkort (gjort)
-Rondell D58 18x8,5 & 10" (senk montert)

Stereo:
-Pioneer deh-80prs (montert)
-10" DD VO bassmellomtoner i sparkepanel (montert)
-2" DD B" horndiskanter under originale griller på dash (montert)
-2x Gladen SPL 15" subwoofer

Fortsettelse følger.. :)
3wl39bac5opv1dxsmtoh.jpg
s6gwxu6uvax0e5bct833.jpg
t0axup76vjrcnnwhlqlu.jpg
mdkcjicu0scf00j60flg.jpg
j9pynowsbe8g5g3vmmlj.jpg
apa03qql60h3ndvah71x.jpg
v2bgas9qanu27166vw45.jpg
m93aqkww8echvbicgjyu.jpg
jx3gso6opvmtfs6mj5tk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil, liker interiøret veldig godt :D

men vill holdt meg unna supersport senk. har hatt det på ein av mine touringa, det blir sjåande ut så du har øve snitte mye i bagasjerome:P

du kan prøva deg på jom "coilovere" blir passe lav å slipper at den blir lavere bak en framme:)

lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir JOM justerbart istedet da ja, takk for tips! Får det for 3000,- på e-bukta ser jeg så er jo til og med billigere.

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-SERIES- ... 53f62ac7b9

En som har testet dette senkesettet på sin E34 i statene hadde 7,5cm bakkeklaring med original frontfanger, uten å ha fjernet justeringen. Så med den fjernet bør det da bli bra :)

Godt bilen blir tatt vell i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen klokken 08:10 går reiser vi fra Lillehammer med tog og er fremme i Stavanger, hvor vi blir hentet på stasjonen av bilens eier, 19:15 :) Vi valgte tog fremfor fly fra Gardermoen (som hadde att under halve tiden) fordi jeg har hatt litt for mange ubehagelige opplevelser med fly. Blir godt å strekke på beina etter elleve timer i et sete, får håpe komfort-vognene på toget har greie seter :)

Har også lagt inn bestilling på senk og noen nye slitedeler fra Koed. Det ble Supersport, men fjærene blir nok byttet så fort det er godkjent i vognkort. Koster uansett mindre for et komplett senkesett med dempere enn å kjøpe en og en Supersport-demper løst. Og senke-dempere må jeg jo uansett ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...