Julian Sommer Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Prøv å få kjøpt den jeg hadde før, hehe Dæven det var god bil altså! Men savnet bensin-sekser-lyden så grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Husk og ta med datamaskin på toget med noen filmer på. Syntes faktisk at comfort setene er rimelig harde på nsb. Men det er fort glemt når du setter deg inn i noen gode bmw seter og vender nesen hjemover! Ønsker deg lykke til imårgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Ca da er jeg på jobb, hehe. Men du får ha lykke til Julian!, alltid stas å hente bil, og ivertfall e34 ! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Prøv å få kjøpt den jeg hadde før, hehe Dæven det var god bil altså! Men savnet bensin-sekser-lyden så grusomt Jeg har E34T som er bensin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Da var kaffen på vei inn og skyssen vår på veg til døra. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Får følge med her også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Da var vi hjemme igjen Brukte 12 timer pga unødvendig mange mat-pauser (mat er ekstra godt på tur ), og alt veiarbeidet fra oslo til Hamar.. Mørkt, snø i vinden, lastebiler og ingen gatelys kombinert med veiarbeid er ingen trivelig kombo uansett hvor vant man er til det Bilen er forresten Sorrentblau. Aldri hørt om.. Nydelig farge med en fin effekt i sola. Nok snakk: Første bildet, tatt fra hotell-vinduet i Sola: Etter en vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Den ubeskrivelige gode følelsen etter å henta ny bil når man er hjemme sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Den ubeskrivelige gode følelsen etter å henta ny bil når man er hjemme sent from my microwave using tapatalk Er noe helt eget det Får ikke noe lyst til å gå ut av bilen når man til slutt får parkert den. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Grattis! Så ut som en fin e34. Jeg ville kosta på den nye lister på bakfagern..De så ganske slitne ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Hele bakfangern må byttes, har skjedd noe rart nederst på den som man ser på bildet. Men høyre-siden på bilen er generelt ikke pen.. Bulk i bakre hjulbue og en del stygge riper hvor lakken har blitt borte noen steder. Så må enten lakke opp sidene på bilen, og da koste på nye lister, eller ta det som er av bulker/stygge riper og plasti dippe den. Men likte denne fargen veldig godt, så det er i såfall kun pga økonomi (også har jeg jo lyst til å prøve det, dog ikke på denne bilen i utgangspunktet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Er den orientblå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Er den orientblå? Bilen er forresten Sorrentblau Tror kanskje den er sorrentblau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 ser jo ut som en grei bil d dær ja..lykke til ser ut som sorrentblau meget pen farge,greit "fargespill" i lakken mellom blå å grønn..har samme farge på min touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Er Sorrentblau met ja. Har sett litt nøyere over den idag og det spørs nok om det blir dipping på hele bilen. Den ser ikke ut i lakken, rett og slett. Pen på avstand, men skal den li strøken må hele bilen lakkeres (med unntak av panser og tak, men tar jo med det også hvis alt annet lakkeres). Blir nok blå med litt lilla perlestøv, matt finish Men senk og eu-kontroll nå først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå