Gå til innhold

Min E34 executive touring, stereovogn

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt du har trua, Tzunami :) Blir mer både low og poke, for å bruke disse nymotens og ungdommelige uttrykkene ;) Litt smalere dekk, 12mm spacere rundt om og mindre bakkeklaring er en del av oppskriften her. Men anlegg blir prioritert når jeg får ned snuta litt mer, så får vi se når hva skjer ellers.

Skal prøve å mekke til et utseendemessig diskret oppsett, uten at det går utover lyden eller volumet. Jeg skal med andre ord inn med det samme som jeg har i ix'en, men få det så usynlig som mulig.

e7udwoyfyg6juhcn3o35.jpg

Går for 10" i stedet for 12" som jeg har i ix'en, disse skal monteres i sparkepanel.

God plass:

0nufs620j8j1zg5r3908.jpg

Og diskantene skal sitte her, må bare skjære ut litt. Godt å ha ekstra deler å prøvemontere på :) :

55tre5sir75m12twnutf.jpg

Dette er forsterkeren som skal drive frontsettet :)

http://www.judysbilstereo.no/forsterker ... o-xl-250c4

Ellers kommer jeg til å kun bruke den innebygde prosessoren i headuniten (Pioneer deh80prs) til tidskomp, aktiv deling og alt annet av justeringer.

Når det gjelder subwoofer har jeg enda ikke bestemt meg for hvilken, men det blir nok én 15" bygd ned i gulvet i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser absolutt veldig bra ut! :D

Takk for det! :) Skal snart bytte kamera, så tar bilder for harde livet om dagen både for å utfordre megs elv og for å se hvor stor forskjell det blir med det nye. Morsommere blir det når jeg får kjøpt meg vidvinkel-objektiv, så kjøre-bildene blir litt mer spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motorolje bytta, også måtte jeg fikse en bremselekkasje i skjøten mellom rør og slange. Har også bestilt ny reim til A/C og kjøpt nye plugger, og skal kjøpe nytt luftfilter. Også skal felgkanten pusses opp en dag:-) Bare litt service her om dagen med andre ord, men får håpe det snart ordner seg med ny jobb så jeg får satt igang med stereoen og bestilt plastidip :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Litt endring på bilstereoplanene, men nå er ting så klart som de trenger. Vil ikke røpe noe fullstendig enda, men skal ihvertfall begynne å bygge så fort det kommer lyddemping i posten fra judysbilstereo.no som jeg blir sponset av fremover.

fv89qjqqbjs55u8rjyfp.jpg

Den lille kassa blir ikke med da den ikke utgjorde noen vesentlig forskjell, men bortsett fra det ser dere planen min:

snolabpnwf8867gfghzm.jpg

n7wz7jl0u7p601kge5z9.jpg

Det blir dempa og støpt i hjulbrønnen, og kassa oppå gulvet blir 20cm høy og 90x90cm. Kassen ender opp på ca. 170-180 liter netto før port og element.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...