MariusW Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Hei! Har nå eid 4 BMWer men aldri laget en tråd om noen. Tenkte nå det hadde vært gøy å lage en på denne bilen Spesielt siden jeg kommer til å ha den ei stund! Bestemte meg nylig for å komme meg tilbake på skolebenken. I den forbindelse har jeg ikke råd til å sitte med billån og dyr forsikring så måtte selge unna min 320d msport e90 til fordel for denne 525TDS E39 Jeg har hatt bilen i 2 uker og er storfornøyd så langt! Trodde kjørecomforten og slikt kom til å ta et stort slag med å kjøpe en 8 år eldre bil men jeg må si jeg er imponert over E39. Dette er forøvrig min første 5-serie Litt info om bilen: 1998 525TDS Touring Godt tatt vare på. Tidligere eier er BMW mekaniker. Oljeskift skrevet inn i serviceheftet hver 7-10000km. Ingen utlyder fra hverken motor eller understell. Og ingen fusking på tomgang(dette har jeg hatt på alle tidligere bmw jeg har hatt ) Kmstand 202tkm Utstyr som kan nevnes: - Sportsskinn interiør - Original xenon - Regnsensor - Ryggesensor (imponert at dette ble levert i 1998!) - Automatgir - Avtagbart hengerfeste - Multifunkskjonsratt Jeg vil ikke gjøre de helt store greiene med bilen. Skal tross alt passe en studentpengebok men noen endringer vil jeg gjøre! Det som er planlagt foreløpig er: - Skifte ut armlen til type uten telefon - LED skiltlys - bestilt! - iPod integrasjon (radio blir kjedelig i lengden og CDer er ut ) - Carbon wrap på interiørlister - Nytt pedalsett - LED i grøftelys og parklys Tar gjerne imot tips på enkle mods men må skuffe dere med at det ikke blir senking og lignende dette er bruksbil med stor B! Fokuset kommet til å ligge på å holde bilen i god teknisk stand. Takk for titten! Her kommer et par enkle bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Grattis med din første 5'er, de er de beste vettu Ser jo veldig bra ut denne, godt utstyrt er den jo også! Ser ut som du har gode planer for den, personlig er jeg ikke så glad i LED skiltlys, blir fort altfor sterke... Men ta godt vare på den så har du bil leeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Vil anbefale og legge noen lag med sotspray på skiltlysa for og få dei litt svakere:) Blir myye bedre. Er som sagt over her ekstremt sterkt lys til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Har hatt LED skiltlys på tidligere biler. Det er i overkant sterkt lys av dem ja. Skal prøve dem på og evt tone dem ned etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå