Vegardb17 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 (endret) Da ble 520'n solgt og ny E34 ble kjøpt inn, denne gangen en 535i manuell, bilen ble kjøpt uten skilter og driver å jobber med å få skilt på den pga innlevert engang for leeeenge siden, skal på EU 21.3. Bilen ble kjøpt hos Kristian på bimmersLitt om bilen:DiamantschwarzManuell gir!! Diffbrems4x ElvinduCruisecontrolMotor gått 170,000. Fjusker litt ved pådrag (anyone?)Delskinn mtech interiørel. TaklukeStor kjørecomputer, også i dashoriginale BBS felger, strøkne!Godkjent senket med H&R, supersport montertSolgardin bakEffektanlegg av noe slagEllers er bilen veldig hel og pen, utrolig fin i lakken, må bare ta litt vaskeriper til våren. Bilen er veldig god å kjøre, sinnsykt komfortabel, helt støyfri, tight og fin Mitt største sjokk ble da jeg vasket bilen før jeg stakk på EU, fikk rett og slett hakeslepp av hvor fin den var i lakken, så ut som ett dass før jeg fikk vaska den kun 2 bittesmå bulker.Bilder rett etter vasken, dårlige bilderPlaner:Eu godkjentDE-lyktersot blinkFå på sommerfelgene fra 520en (BBS Replica, 17x10 bak)Ta det lille som er av rust, litt på kanaler foran og såvidt i dørkanterCoilovers (ikke bestemt hva type)Poly foringerNurburgring stabstagFjerne den fææle shortshiften! også fjerne den chroma girkula og handbrekkhåndtaket, grøss!Også handle litt deler fra Ireland Engineering som bla.a kvasskam, grenrør, chip osvosvosvosv.... Endret August 30, 2015 av Vegardb17
Vegardb17 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Krysser fingrer og tær, sett verre biler som har gått gjennom Noen som vet om det er mye makk å bytte bakrutepakning? Lekker som en sil når jeg vasker bil
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Må følge med her! ser ut som en pen bil ! Gleder meg til å se hvordan den blir etterhvert
Michaelw Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Dette blir bra! Gratulerer Angående fuskingen, sjekket innsugsbelgen? Den pleier jo og være gammel tørr og sprekt opp. Og angående chip, sett på miller performance W.A.R. Chipen? Der kan du justere ting selv får andre morsomme ting der også!
Kristian Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Såg du sendte melding om at den tok inn vann bak ja, vasket den ikke så ofte så sikkert derfor jeg ikke har oppdaget det Ellers lykke til videre med bilen, trur den er et bra utgangspunkt!
norbakken Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Gratulerer med grom E34! Høres ut som den er i god stand, og tipper du kommer til å gjøre den enda bedre! Rop ut om du vil ha en rusten 520iA som delebil
Vegardb17 Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Hva tror dere om hvordan stuk jeg skal ha? Litt lyst på litt mere høyde enn 520'n og mye bredere dekk (gateslicks) for nåkså rått meaty fitment. Eller skal jeg kjøre fullt ut stance? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
norbakken Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Personlig liker jeg bedre store felger og brede dekk enn masse dekkstrekk og skamlav bil... Jeg kjører 9.5x18 bak med 255(265) dekk, og synes det er perfekt på E34
Michaelw Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Hva tror dere om hvordan stuk jeg skal ha? Litt lyst på litt mere høyde enn 520'n og mye bredere dekk (gateslicks) for nåkså rått meaty fitment. Eller skal jeg kjøre fullt ut stance?Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Når du mener meaty fitt, mener du da ikke så jævelig med strekk, og litt gummi slik som jeg har? Jeg syns det er fett jeg Sent from another universe using Tapatalk 2
sveigis Skrevet Mars 21, 2013 Skrevet Mars 21, 2013 Dette så jo ut til å være et bra e34 objekt.Pass godt på den,alltid gøy med flere som intereserer seg for god gammel e34 .Manuell er på sin plass på en 535 mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå