Vegardb17 Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Liten update fra i kveld Kjøpte meg en peugeot 306 brukis der girkassa røk etter 3-4 uker, så måtte handle ny brukis... en 82 mod mitsubishi galant 2,3 Turbo diesel.. lader 1,8 bar og spøler i 2. gir jæævlig morsom men jæævlig stygg!Men så litt BMW relatert..Demontert hele dashen og varmeapparatet! så i morgen skal jeg skrape rent og fjerne svidde asfaltmatter og legge på ett nytt strøk lakk og nye asfaltmatter Fikk også tak i ett lass med deler jeg trenger for å montere sammen interiøret!Meget pent svart gulvteppeKanaler for gulvarme bakHøyttalere bak med diskant!speedometer (kjekt å ha til å ta pærer fra)+ en hau med skruer og muttrerSpylte ren bunnpanna og fikk på ny pakning så nå blir vel olja ren og fin
Kristian Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 skal si denne bilen havnet i rette hender! bra du tar vare på den
Vegardb17 Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Hehe ja den var vel noe sliten når jeg hentet den for 1,5 år siden.. Men langt ifra 100% Fant ut senest i går att d gikk ann å kjøpe innerkanaler til e34 til bare 1500 stk.. Så da blir de forjævlige kanalene bak tatt kanskje bilen får seg en hellakkering i original farge Sent fra min C6603 via Tapatalk
Vegardb17 Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Skrevet Juli 26, 2014 Fått gjort litt idag også: fjerna svidde asfaltmatter og smelta gugge, slipt ned, prima, lakka, hatt på nye asfaltmatter, montert gulvteppe, varmeapparat og dashbordet Gjenstår å montere brytere og speedo og diverse i dashbordet + midtkonsollen Slik var det før jeg begynte..ett strøk med lakkMontert dash og varmeapparat... En fryd å montere interiør deler og elektrisk i E34, alt er så SKIKKELIG.. ikke noe tull, genialt oppbygd elnett med ett bra system for å holde styr på så mange ledninger! norbakken reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Juli 26, 2014 Skrevet Juli 26, 2014 Godt å se denne kommer på veien igjen. Og ja ledningsnett til Bmw gennerelt er bra. Håper å se denne piske turtall og dekk snart.Er liksom det jeg forbinder mex denne
Vegardb17 Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Skrevet Juli 26, 2014 Hahah satser på det! Mangler kun svinghjul og litt rustsveising så blir det montering Sent fra min C6603 via Tapatalk
Vegardb17 Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Skrevet Juli 29, 2014 Ferdig med motoren.. Ble ikke så rent og pent som jeg håpet da jeg haaaaater gnikking.. Men alt er forhåpentligvis tett og starter sikkert fint Sent fra min C6603 via Tapatalk
Vegardb17 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Skrevet Juli 30, 2014 Ingenting.. Bare skifta noen pakninger Sent fra min C6603 via Tapatalk
Kristian Skrevet Juli 30, 2014 Skrevet Juli 30, 2014 sku kosta på med litt oppgradering der også, m30 svarer veldig bra på litt sugetrim.
Vegardb17 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Skrevet Juli 30, 2014 Det blir, men ikke i denne omgang.. Eller, når jeg tenker meg om så har jeg skaffa meg 3,6 svinghjul så den blir vel litt hissigere på turtall.. Planen var kvasskam, s38 innsug og chip/sprut Sent fra min C6603 via Tapatalk
Vegardb17 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Skrevet Juli 30, 2014 Grenrør har jeg fra før Sent fra min C6603 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå