Gå til innhold

Vegardb17's E34 535i


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke bare posten få ræva i gir så jeg får delene mine! :D

måtte kjøpe pakninger til registerdekselet og en kobberpakning til den store umbrakoskruen man fester rotoren i, den hadde jeg glemt å montere når jeg skrudde sammen motoren så fordeleren var full i olje, merkelig nok gikk bilen som ei kule hele tiden den faktisk startet..

ett gammelt bilde bare for å holde tråden i live 

20130504_164449.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg skrudd ihop bilen, men den får ikke gnist! har en liten mistanke om gåen coil, men veldig rart om denne skal plutselig virke..

prøvde å sette coil ledninga rett i jord og se om det ble gnist og det ble det ikke... målte spenning på de ledningene på coilen og der var det 0V med tenning på... 

 

Det som skjedde var at jeg lånte ene pluggledninga til en kompis så jeg fikk prøve å starte og det gjorde den, men når jeg prøvde å gasse så daua den og ville ikke starte igjen... hosta litt og starta nesten med det samme og ettervert så var det null tegn til liv. 

Eneste jeg har skifta idag var pluggledninger og skrudd av og på rotor og fordeler, samt pussa alle plugger og rensa fordeleren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan bli så forvirra av slike feil når det plutselig dukker opp feil på deler en ikke har fikla med..

Blir digg med nye kanaler nå kjenner jeg.. er så jææævli rusta bak at det er til å grine av.. må helt sikkert sveise inn mye nytt stål i inner skjerm og innerkabal også.. dukket opp ett hull i batteri kassa også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagasjerommet er helt rustfritt! Men så er det sjeldent rusta på e34 virker det som

Det som er av rust på min nå er mye rust bakerst på kanalene og 2 flekker i innerskjermen og ett hull i batterikassa..

Dørene er litt men langt ifra opprusta.. kun på innsida det er noe. Framskjermene er helt rusta nederst, men de blir også ny når bilen skal lakkeres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite inspirasjonsbilde! Har bestemt meg for å få denne bilen 100%.. Vurderer faktisk salg av felgene til fordel for 18" og for å kunne finansiere hellakkering og heller kjøpe nye felger senere...

Er veldig gira på kerscher kcs 18" Disse produseres fortsatt og vil nok sitte som ett skudd på E34! Ingen andre som har også :) 

060f6b37636ddf4a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det gjør ikke det :) Men vil egentlig ha bilen ferdig så fort som mulig! Orker ikke tanken av å ha en halvferdig bil når sesongen begynner! Så jeg skal i alle fall ha ferdig rustsveisinga i vinter og lakkering blir ikke før jeg har ett komplett sett med mtech fangere.. og sveisejobben er ikke noe jeg skal gjøre selv, så må nok sette noen andre til det og de skal vel sikkert ikke gjøre det gratis...

Så lurer på å ofre felger til fordel for en bedre bil.. og som sagt. 17" blir useless med mtech fangere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...